gyasza Creative Commons License 2004.09.02 0 0 2407

Nemá, hogy mindenkinek megzúzzák a Kalosát. Enyém még ép, de gyors le is kopogom!

 

Nah, megjöttem a szervízből, úgyhogy jön a beszámoló:

 

Először a rángatást mondtam, meg a fordulatszám változással kapcsolatos dolgokat. Erre hozta a srác a műszerkéjét, és elmondott mindent, amit látott rajta, de persze minden a normális értéket mutatta. Aztán jöttek a találgatások, és végén a "megoldás". Aszongya, hogy lehet a lamda szonda elkoszosodásától, aztán amikor felemelték a kocsit, akkor a főnök megütögette a középső dobot, és kondenz vizet vélt felfedezni benne, ami szerinte szintén okozója lehet a rángatásnak. A "szakszerű" "megoldás" meg az volt, amit már sokatok írt is, hogy 15-20 km-en keresztül küldjem neki, ahogy csak tudom, szabályzásig pörgessem. Ha nem javul meg, akkor majd hétfőn menjek vissza, és tovább gondolkoznak.

 

Aztán jött a kormány ferdesége : Ugyebár felemelték, és a jobb első keréken egy kátyu nyomot találtak, amit ki is egyengettek, de persze nem szűnt meg a baj. Mondták, hogy tuti akkora kátyut fogtam, hogy máshol is károsodás történt, azért ferde még a kormány. Erre csak annyi volt a válaszom, hogy több Kalosossal is tartom a kapcsolatot, és nem én vagyok az egyetlen, aki ferde kormányra panaszkodik.... (ekkor feladta a nagy kátyus elméletét) :)  Szóval hétfőn megyek vissza, és futóműbeállítás lesz, természetesen gariban.

 

 

Jah meg benzinnel kapcsolatban. A víz azért lehet a dobban, mert vizes benzint tankoltam. A régi kutaknál valószínű, hogy a tartály alján több a víz, mint kéne, és ha a tartály aljából tankolok, mert ugye már nem sok van benne, akkor kerülhet víz a kocsiba. Azt javasolta, hogyha tudok, az újonnan nyílt kutaknál tankoljak, merthogy ott még nem ilyen vészes a helyzet.

 

Szóval hétfőn vissza, aztán mondom a változásokat, amik remélhetőleg jó irányba bekövetkeznek.