Pozitív példa a Gyermekvasút, ahol (sajnos) csak annyi állomáson teljesítenek szolgálatot, amennyit a menetrend megkövetel, és ha pl. különvonat közlekedik, akkor az amúgy szolgálatszüneteléses állomáson van a vonattalálkozás, amit zárt keresztnek nevezünk.
Itt viszont az am bökkenő, hogy pont az lenne a jó, ha mindig, mindenhol lenne szolgálat, mert ez hobbivasút.
Egyébként azt olvastam, hogy sokáig János-hegyen szünetelt a szolgálat. De amikor jöttek a nosztalgiavoatok, akkor újra szükségessé vált az üzembehelyezés.
Annó, úgyb rémlik 4 szerelvény ment hétvégén, majd a rendszerváltás után 3, és később a nosztalgia lett a 4.
Mindig olcsóbb rombolni, mint korszerűsítve a lehetőséget meghagyni - gondolok én is a KÖFE és MERÁFI lehetőségére.
Olcsóbb 50 méter vágányszakaszt meg egy kitérőt kicserélni, ha berozsdásodott, mint újraépíteni a teljes vágányt kitérőkkel.