METYA Creative Commons License 2004.07.16 0 0 126

Elég erősen pedzegetik a sajtóorgánumok, hogy Hárshegyi et. Medgyessi és Draskovics kebelcimborája, ezért érinthetetlen.

Hmmm

 

Lássuk csak hogy állunk:

-leépítenek cca 150 embert, mert alacsony hatékonysággal dolgoztak

-összedobnak egy bulit hitgyülinél, akikkel amúgy is cimbik, és rendszeresen odajárnak

-ez a buli pont annyiba került, mint az előző. Igaz itt tizedannyi ember volt.

-Ki ez a Fórika úrhölgy, és miben ilyen jó hogy odakerült?

-Tényleg kiadta a marketing-tevékenységét a cégnek havi 5 misiért? Ha igen, akkor Ő miért nincs leépítve? Mert akkor semmi dolga...

-ráfogják a bulit a már kilépett-kirúgott Pető Gyurira, aki soha nem szervezett a hitgyülihez bulit eddig, és nem is írhatott alá ilyen nagy összegű megrendelést

-lekommunikálják, hogy néhány teendővel le vannak maradva a cégnél

-taxishiénák évek óta nincsenek elküldve kapálni...

-reptéri vasút évek óta csak álom

-cargoterminál szintén csak álom

-reptéri dolgozók és utasok kultúrált étkeztetése nincs megoldva, ami van az méregdrága

-reptéri forgalom növekedése elenyésző, Prága rég lekörözött sajnos

-1-es terminál? Csak egy rossz vicc.

-eröltetik a földi kiszolgálás piacnövekedését. Persze nem új légitársaságok idecsábításával, inkább árakkal alámennek a Malévnak.

Dilettáns tetű banda, már megint a külföldi röhög a markába, amiért két magyar ÁLLAMI cég egymással árversenyt folytat.

 

 

És büszkén magyarázzák, hogy amúgy nyereséges a BA Rt.

Könyörgöm, hát egy nyereségre ítéltetett "fejőstehén" persze hogy nyereséges.

Ez a dolga. A kérdés, hogy mennyire. És sajnos a hozzáértés teljes hiánya látszik a vezetésen.

 

Sajnos ez nem változik 4 évente. Akkor sem tudhattam meg mennyibe kerül az általam fizetett adóból a tüzijáték, miért kellett orbán elvtársnak különgéppel repülni, és honnan van torgyán elvtárs háza. Csak nem a chilei út napidíjából? Tényleg mennyit is utazgatott el 3 év alatt?