Elég erősen pedzegetik a sajtóorgánumok, hogy Hárshegyi et. Medgyessi és Draskovics kebelcimborája, ezért érinthetetlen.
Hmmm
Lássuk csak hogy állunk:
-leépítenek cca 150 embert, mert alacsony hatékonysággal dolgoztak
-összedobnak egy bulit hitgyülinél, akikkel amúgy is cimbik, és rendszeresen odajárnak
-ez a buli pont annyiba került, mint az előző. Igaz itt tizedannyi ember volt.
-Ki ez a Fórika úrhölgy, és miben ilyen jó hogy odakerült?
-Tényleg kiadta a marketing-tevékenységét a cégnek havi 5 misiért? Ha igen, akkor Ő miért nincs leépítve? Mert akkor semmi dolga...
-ráfogják a bulit a már kilépett-kirúgott Pető Gyurira, aki soha nem szervezett a hitgyülihez bulit eddig, és nem is írhatott alá ilyen nagy összegű megrendelést
-lekommunikálják, hogy néhány teendővel le vannak maradva a cégnél
-taxishiénák évek óta nincsenek elküldve kapálni...
-reptéri vasút évek óta csak álom
-cargoterminál szintén csak álom
-reptéri dolgozók és utasok kultúrált étkeztetése nincs megoldva, ami van az méregdrága
-reptéri forgalom növekedése elenyésző, Prága rég lekörözött sajnos
-1-es terminál? Csak egy rossz vicc.
-eröltetik a földi kiszolgálás piacnövekedését. Persze nem új légitársaságok idecsábításával, inkább árakkal alámennek a Malévnak.
Dilettáns tetű banda, már megint a külföldi röhög a markába, amiért két magyar ÁLLAMI cég egymással árversenyt folytat.
És büszkén magyarázzák, hogy amúgy nyereséges a BA Rt.
Könyörgöm, hát egy nyereségre ítéltetett "fejőstehén" persze hogy nyereséges.
Ez a dolga. A kérdés, hogy mennyire. És sajnos a hozzáértés teljes hiánya látszik a vezetésen.
Sajnos ez nem változik 4 évente. Akkor sem tudhattam meg mennyibe kerül az általam fizetett adóból a tüzijáték, miért kellett orbán elvtársnak különgéppel repülni, és honnan van torgyán elvtárs háza. Csak nem a chilei út napidíjából? Tényleg mennyit is utazgatott el 3 év alatt?