Na befutott az autó...tegnap voltunk megnézni, papírokat aláírni, hitelügyintézni stb., ha minden ok, jövő pénteken már gurulhatok vele - sajna nem nyaralni, inkább dolgozni. Az első pár dolog, ami most lejött (így a szalon udvarán): nem túl kicsi a hely hátul, így nem gáz, hogy csak egy oldalt van ajtó, kényelmesen átcsúsztam a magam 190 centijével (az első ülést előtte belőttem a saját méretemre, ami magyarul azt jelenti, hogy koppig hátra); kellemes meglepetés volt, hogy a gyári CD-hez be van téve a kormány-táv, holott nem egy expr. felszereltségről van szó (adhatom el a blaumat 2 hónaposan, mert nem komp. a gyári távval); a felső rakpolc széle a fejjel egy vonalban van, így kicsit nehéz lesz benne kutatni, viszont így a hátul ülők is elérik...; mivel a Funky felszereltségben nincs utasoldali lufi, ide is egy zárható rekeszt tettek, így már kettő is van - volt most nálunk néhány más típusú autó, ott csak arra tellik a gyártól, hogy ilyenkor "begyógyítják", kihasználatlanul hagyják az üreget
Az előző hozzászóláshoz még annyit: mint már említettem, a Funky felszereltség csak a gyengébb mocival rendelhető, ha lett volna 80 lovas, azt választom. EGYÉBKÉNT aki ezt a kategóriát keresi, szerintem családi autónak veszi, kb. két hét alatt megszokja, mit tud, és helyből nem kockáztat kétes kimenetelű előzést. A Kangoo zöldút finanszírozásnál a THM nem nagyobb, mint a benzinesé (azt meg asszem már írtam, hogy FELE a Twingóénak, ami ugye csak benzinesben létezik) A gyári CD-s fejegység SZÉRIA a Funkyban, egy fillért nem fizettünk érte (csak azért, hogy a gyári hangszórókat cseréljék ki az általam bevitt Magnat-ra).