Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 41
Kedves Indexesek!

Az alábbi koktélt Nyírő Andrásnak és moderátorainak szánom, amiért állandóan kimoderálnak, függetlenül attól mit írok. Ez a gyakorlat teljesen nyilvánvalóan sérti a közzétett moderálási elveket, és a véleménynyilvánítás szabadságát egyaránt.

A zsidó fasizmus alapja: a Talmud

A feudalizmus európai megszűntét követően, de különösen a XX. században óriási zsidó térnyerés figyelhető meg a gazdasági élet szinte minden szegmensében. Ez a térnyerés, melynek mértéke robbanásszerű volt, a zsidóság számarányit sokszorosan meghaladó mértékben következett be. Az "ősiség törvényének" eltörlésével, az addigi erkölcsi, társadalmi normák kezdődő fellazulásával a földtulajdon szabadon adható-vehető lett, megszűnt a feudalizmus számtalan kötöttsége, melyeket az ipari forradalmat megélő emberiség már jogos szabadságvágyának tudatában nem bírt, és nem is akart elviselni. A fejlődés szükségszerű volt, még ha annak voltak árnyoldalai is. Ebben a változó közegben élték meg az európai népek és a zsidóság is a gazdasági, társadalmi változásokat.

Az európai erkölcs alapja a Bibliában gyökerező keresztényi értékrend. Mondom ezt annak ellenére, hogy jómagam megrögzött ateista vagyok. A zsidó erkölcsiség alapját a Talmud képzi. Mindkét esetben függetlenül attól, hogy az illető vallását gyakorolja-e vagy sem.

A keresztény vallás miről is szól? Mások szeretetéről, olyan társadalmi magatartásról, mely európai emberré tette a kontinens fiait, sőt még az Újvilágot meghódító Európából érkező széles tömegek is ezt az erkölcsiséget vitték magukkal. Ez segített az első telepeseknek egy fehér ember által még soha nem érintett új földön abban, milyen normák szerint éljenek ott egymással, valóban emberek módjára. A keresztény vallás deffenzív jellegű: ha megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel, ha megütnek, tartsd oda a másik orcádat is, szeresd felebarátodat, ne lopj, ne hazudj stb... Ez tette értékesebbé az európai embert korábbi önmagánál azáltal, hogy szigorú és erős normákkal bástyázta körül azt a mozgásteret, mely még belefért az etikus, másokat ki nem használó, fejlett közösségben élő ember mindennapi életvitelébe.

A zsidó vallás ezzel szember határozottan offenzív, terjeszkedni, másokon uralkodni vágyó. Elhiteti egy néppel azt, hogy Isten, aki igazságos, kiválasztott egy népet - persze pont őket a sokezerből - arra, hogy általa teljesedjenek ki, és uralkodjanak a világ fölött. Ennek az isteni kiválasztottságtudattól hajtott népnek a világ meghódítására olyan eszköz, talán fegyver adatott, melyet Talmudnak hívnak. A Talmud a keresztény Bibliáéhoz hasonlóan szigorú normák közé szorítja a zsidó erkölcsiséget és magatartásformát. A zsidók egymáshoz fűződő viszonyát a keresztényi értékrend kétségkívül emberi normáinak megfelelően szabályozza: tiltja a hazugságot, a csalást, a gyilkosságot, a lopást, és jószerivel mindent, melyet a keresztényi életközösségben élők sem követhetnek el.
Óriási különbözőséget mutat azonban a keresztény ideológiától egy ponton: míg a keresztény ember számára minden ember egyenlő, a Talmud már megkülönböztet, sorrendet állít fel a népek között és ennek alapján szabályozza a zsidó és a gój ( nem zsidó ) viszonyát. Az alábbiakban a Talmudból idézek szó szerint:

1. A gójok nem emberek. Testük szamártest, magvuk lómag.
2. Vedd a gójnak vérét, amint teheted.
3. A gójnak tett esküd nem kötelez semmire.
4. Aki a gójnak elbitangolt jószágát visszaadja, Isten ellen való bűnt követ el.
5. Ha gój zsidót arcul üt, olyan bűnt követ el, mintha a földre szállt Istent ütötte volna arcul.
6. Ha egy zsidó és egy gój vitájában te döntesz, és a zsidó törvények szerint a zsidónak, a világi törvények szerint a gójnak van igaza, adj igazat a zsidónak, és mondd a gójnak azt, hogy igaza van a zsidónak a mi törvényeink szerint. Ha mégis a gój mellett kellett döntened, zaklasd őt különféle fortélyokkal addig, mígnem a zsidónak lesz igaza.
Aschi rabbi kérte egy szőlőfürt láttán: "Ha gójé, hozd el nekem, ha zsidóé, ne bántsd!" - a faji egyenlőség jegyében természetesen...
" Ha a zsidó ökre megdöfi az idegen ökrét, a zsidó ártatlan; de ha az idegen ökre megdöfi a zsidő ökrét, az idegennek meg kell térítenie az egész kárt." - Biztos én értettem félre?

Csoda-e hát ezek után, hogy a zsidóság egy része ( ki tudja mekkora hányada? ) függetlenül attól, hogy vallásos-e, saját erkölcsük törvényei szerint világgá élve a Talmudot előrébb jut, kirekeszt, kihasznál, nyerészkedik? Mi lenne a világgal, ha az emberek így, a négyezer évvel ezelőtti barbár ázsia erkölcsisége szerint élnének egymás mellett? Vajon mi lenne a világgal, ha csupa Talmud-farkas élne itt? Hova tűnne a nyáj?

A zsidó világirányításról

A dél-afrikai apartheid felszámolása után mára már csak egyetlen ország akad a világon, aki színtisztán képes felmutatni a fasizmus ismérveit: a faji megkülönböztetést, az agresszív területszerző politikát? Ez pedig éppen az az állam, mely az általuk elszenvedett népirtás áldozata. Most fasisztoid államrendszerével mutat példát arról, hogyan képzelik el ŐK a demokráciát.

Ha nem létezik zsidó világirányítás, mégis hogyan képzelhető el, hogy egy agresszori szerepkörben levő, csupán hatmilliós ország húszegynéhány éve nem hajt végre érvényes ENSZ határozatokat, hogy a mai napig kisebbségeit ( akik mellesleg valóban őslakosok ) őrtornyokkal és szögesdróttal körülvett lágerekben ( szalonképesebben: menekülttáborokban ) tartja? Egyedül, külső segítség nélkül teszi ezt?

Hogyan lehetséges az, hogy ez az ország a világ hatodik legnagyobb atomhatalma, tömegpusztító fegyverek legális birtokosa, és mégis a mai napig más országok területét tartja megszállás alatt, teljesen büntetlenül? Egyedül, külső segítség nélkül érte azt el, hogy ne szigetelje el ezért más országokhoz hasonlóan a világ?

Hogyan lehetséges az, hogy ez az ország az USA által támogatott katonai fellépésének köszönhetően más országok területét elfoglalja, majd az ENSZ ezt azzal emeli jogerőre, hogy részben elismeri Izrael saját területének a hódító háborúban elfoglalt földet? Egyedül olyan meggyőzően érvelnek, vagy vannak külső, nagyobb hatalmú pártfogóik is?

Hogyan lehetséges az, hogy a világ vezető ipari és katonai hatalma, az USA az ENSZ Biztonsági Tanácsában meglévő egyszeri vétójogát hosszú évek óta az Izrael magatartását elítélő, és azt szankcionálni akaró határozatok megtorpedózására fordítja? Nem ez az az arabok érdekeit mélyen sértő, őket az igazságos rendezésből kirekesztő külső segítség?

Hogyan lehetséges zsidó világuralom nélkül az, hogy az Izreeli kormányban olyan emberek lehetnek miniszterek, sőt nemrég még miniszterelnökök is ( pl. Begin, Sharon ), akik önvallomásaikban arról számolnak be, hogy Izrael létrejöttekor terrorista eszközökkel, pl. szállodarobbantással ( több száz ártatlan angol állampolgár halálának árán ) igyekeztek egyes kormányokra politikai nyomást gyakorolni? Mindezt nyíltan bevallották, a szégyenkezés legkisebb jele nélkül, ennek ellenére nincs ma a fejlett nyugaton olyan ország, mely ezeknek az embereknek a szalonképtelenségét nyíltan meg merje állapítani. Mindezt betudhatjuk-e az inkriminált terroristák személyes varázsának? Mert akkor ugyan Carlostól kérjünk bocsánatot, hiszen az ő kezéhez kevesebb ártatlan ember élete tapad...

Böcz Sándor: Mit kell tudni a palesztinokról? ( Kossuth Könyvkiadó, 1981)

"A cionista politikusok afféle rákos daganatot látnak az arab kisebbségben, amelynek az eltávolítását fölöttébb kívánatosnak tartják. Ez a szándék botrányt keltô módon fogalmazódott meg a hírhedt König-memorandumban, amelyet a galileai megbízott terjesztett az izraeli miniszterelnök elé 1976 tavaszán.

A memorandum fôbb pontjai: szigorítani kell az arabok rendôri, katonai ellenôrzését; olyan nemzeti pártot kell rákényszeríteni az arabokra, amely az izraeli hírszerzés irányítása alatt áll: különleges hírszerzô rendszert kell kiépíteni a kommunista párt vezetôi ellen folytatott kémkedésre, lejáratásuk végett; szigorú intézkedéseket kell hozni a diákvezetôk megrendszabályozására, be kell zárni az egyetemeket az arab diákok elôtt, meg kell akadályozni tanulmányaik folytatását, és egyidejűleg ösztönözni kell ôket az ország elhagyására, majd meg kell tiltani számukra a visszatérést; el kell érni, hogy az arabok a nap huszonnégy óráját megélhetésük biztosítására fordítsák, s ne maradjon idejük arra, hogy általános helyzetükkel, oktatási igényeikkel törôdjenek; súlyos adók és bírságok kivetésével kell megfosztani az arabokat azoktól a pénzügyi, gazdasági eszközöktôl, amelyek révén életszínvonalukat és társadalmi pozícióikat javíthatnák; ki kell rekeszteni az arabokat a társadalombiztosítási juttatásokból, úgy, hogy azokból kizárólag a zsidók részesülhessenek: folytatni kell az arab földek elkobzását új zsidó települések létesítése céljából; meg kell akadályozni az arab népesség természetes szaporodását, és intézkedéseket kell tenni az arabok számának csökkentésére. A miniszterelnök nem cáfolta, hogy a König-memorandum a hivatalos kormánypolitika kifejezôje."

Mr. Nyírő és Sameszai!

Folytatása következik-)))))