elf Creative Commons License 2004.06.30 0 0 32

poen:

"mert a régi Land Roverek hűtőrácsán remekül lehetett grillezni, és ez a lehetőség a műanyag maszkkal megszűnt :-))"

 

Diret csinaltak muanyagbol hogy NE grillezz rajta.

Ugyanis a regi racsbol egy csomo nem tul egeszseges dolog ment bele a meleg hatasara a husba.

 

"A V8-ról mi a tapasztalat?"

 

Viszonylag sokat bir de ez ugye elozo tulaj fuggo.

 

A 3.5l-eseknek 180ekm kornyeken kell egy nagyobb felujitas: csapagy, gyuru, hidrotoke, vezermu tengely, vezermulanc, olajpumpa.

Furni szinte suha sem kell a LR ekbe szerelt peldanyokat.

Nagyon olcsoak amugy az V8 alkatreszek, es nagyon jol tuningolhato maga a motor.

 

A szivo 3.5bol siman kijon 200le, nagyon kihegyezve 250.

Feltoltoval akar 300 is.

 

A 3.9esek 4.2-esek kicsit problemasabbak.

 

 

Az SI-eket manapsag mar inkabb restauraljak. Regeben nagyon sok roncstelepi peldanyboo lett trial versenyauto,valoban.  Ezek leginkabb olyan peldanyok voltak, amik resauralasa 3x annyi munka lett volna mint egy uj vas epitese.

 

 

 

Előzmény: poén (25)