poen:
"mert a régi Land Roverek hűtőrácsán remekül lehetett grillezni, és ez a lehetőség a műanyag maszkkal megszűnt :-))"
Diret csinaltak muanyagbol hogy NE grillezz rajta.
Ugyanis a regi racsbol egy csomo nem tul egeszseges dolog ment bele a meleg hatasara a husba.
"A V8-ról mi a tapasztalat?"
Viszonylag sokat bir de ez ugye elozo tulaj fuggo.
A 3.5l-eseknek 180ekm kornyeken kell egy nagyobb felujitas: csapagy, gyuru, hidrotoke, vezermu tengely, vezermulanc, olajpumpa.
Furni szinte suha sem kell a LR ekbe szerelt peldanyokat.
Nagyon olcsoak amugy az V8 alkatreszek, es nagyon jol tuningolhato maga a motor.
A szivo 3.5bol siman kijon 200le, nagyon kihegyezve 250.
Feltoltoval akar 300 is.
A 3.9esek 4.2-esek kicsit problemasabbak.
Az SI-eket manapsag mar inkabb restauraljak. Regeben nagyon sok roncstelepi peldanyboo lett trial versenyauto,valoban. Ezek leginkabb olyan peldanyok voltak, amik resauralasa 3x annyi munka lett volna mint egy uj vas epitese.