Trebitsch Creative Commons License 2004.06.29 0 0 313
Nem egészen világod mit értesz lakatolás alatt, meg leginkább látni kéne, anélkül nem könnyű - de úgy általában: ami csavaros, azt cserélni kell. Ha fussa rá, akkor _gyári_ újra. Ha nem fussa, és még szerencséd is van mer találsz akkor fiatal, sértetlen bontott gyárira; ha még nincs szerencséd, utángyártottra. De: csere, nix kalapálás. Nálad a lökhárító és a csomagtérajtó.
A hátsó sárvédő viszont a Braván hegesztett elem. Ha csak nem feltétlenül szükséges, azt nem kéne cserélni - inkább kikalapálni, aztán gitt, ha csak lehetséges. A hegesztéses cserénél akármennyire is szakszerűen és precízen, jófajta védőgázas cuccal csinálják, akkor se lehet úgy megoldani a belső, hozáférhetetlen részek hegesztés utáni (leég minden) korrózióvédelmét, ahogy kéne. Az anyagszerkezet is változik a varrat mentén, kiégnek ötvözők, a galvanizálásnak annyi... Szal: ez lesz az első elem a kocsin ahol kiüt majd a rozsda.
Persze amit nem lehet azt nem lehet, mármint kiegyengetni; ezesetben csere. Ezért mondtam, hogy látatlanba nem egyszerű. :)
Előzmény: wzindbad (312)