BPO-700 Creative Commons License 2004.06.24 0 0 550
EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ NÉHÁNY KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNET IS (ZÁRÓJELBEN A HOZZÁSZÓLÁS SZÁMA)

Az adatok 10-es, 34-es autóbuszok, illetve 8-as, 25-ös, 40-es villamosok történetével bővültek!

Az adatok száma eddig: 131.

Autóbuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)/

1 (20); 2 (47); 3 (255); 4 (375); 5 (106); 6 (524); 7 (347); 8 (107); 9 (520);
10 (546); 12 (133); 13 (471); 14 (138); 15 (302); 16 (383); 19 (332);
20 (166); 24 (222); 25 (121); 26 (517); 27 (245); 28 (320); 29 (376);
30 (73); 31 (7); 32 (444); 33 (136); 34 (548); 37 (505); 38 (515); 39 (42);
40 (53); 41 (198); 42 (379); 43 (70); 44 (535); 45 (445); 46 (446); 47 (200); 48 (202);
52 (36); 53 (242); 54 (33); 55 (104); 56 (392); 59 (350);
60 (431); 61 (536); 62 (279); 63 (197); 66 (247); 67 (291); 68 (372); 69 (59);
70 (475); 73 (9); 77 (43); 79 (250);
80 (393); 81 (335); 84 (342); 86 (204); 89 (534);
92 (251); 93 (199); 94 (203); 95 (397); 96 (533); 99 (79).

Villamosok és trolibuszok esetében a történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)/

1 (96); 3 (472); 5 (385); 6 (390); 7 (22); 8 (544); 9 (489);
10 (399); 11 (23); 15 (448); 16 (27); 17 (38); 18 (282); 19 (208);
21 (29); 22 (109); 25 (547);
30 (378); 31 (283); 32 (110); 34 (112); 35 (490); 36 (499); 38 (500); 39 (113);
40 (549); 41 (209); 43 (132); 44 (210); 45 (135); 47 (486); 48 (487); 49 (489);
56 (395); 57 (114); 58 (30); 59 (387);
62 (474); 65 (473); 67 (219); 68 (396); 69 (220);
70 (373); 71 (306); 72 (353); 73 (394); 74 (333); 75 (351); 76 (377); 77 (391); 78 (401); 79 (380);
80 (388); 81 (146); 82 (354); 83 (334); 84 (307); 85 (201); 86 (384);
96 (295); 97 (382); 100 (345).

Csepeli gyorsvasút (389);
Ráckevi HÉV (400);
Fogaskerekű vasút (299).

XI. kerületi villamosok (512).

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (538)