Törölt nick Creative Commons License 2004.05.25 0 0 483
Oké,mondjuk hogy az amiknak van 33%-nyi rugalmaságuk,az ue-nak meg van 5%-ék.
De viszont így az eu a jelenlegi felhasználást 28,5 hordóra tudja leszorítani,az amik meg 40 hordóra.

Szerintem pedig ha megkérdeznénk egy közgazdászt,akkor az azt mondaná hogy a SUV helyett a sétálás roszat tesz a gazdaságnak.A SUV kevesebbet amortizálódik , tovább elég,a polgár nem fogyasztásal vagy munkával tölti az idejét...Hiszen a gépkocsik pont a közlekedési ídőt csökkentik (a tömegközlekedéshez képest is),amit hasznosabb dolgokra lehet elkölteni.
Továbbá csökken a polgárok mobilitása,szűkül a munkaerőpiac,csökken az gyártások központosítási lehetősége ami növeli a termékek egységárát hozáadott érték nélkül...
Persze az is igaz,hogy így csökken a fogyasztás(a sarki fúszeresnél az ember kevesebbet költ),így növekszik a megtakarítás,ami forrást jelent nagyobb beruháásokra.Csak mondjuk az usa gazdasága gyakorlatilag a fogyasztásra épül,tehát ez az átmenet hasonló sokkot idézhet elő mint a múlt század elején a nagy gazdasági válság volt.

Előzmény: Első Polgár (473)