hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2004.05.03 0 0 796
Üdv!

Alkalmi vételként odaadom robeszomat 320-ért.

Egy éves Yamaha Neo's. A Yamah Schubertnél vettem tavaly márciusban újonnan természetesen (ott leinformálható is a motor). Gondosan, szakszerűen járattam be. Van benne 5000km, de tuning óta, alig futott. Teljesen újszerű és karcmentes. Az árban benne van egy 25eFt-os vadi új, még felszereletlen gyári doboz ára.

Igényesen szerelt, erre garancia MBK_O_E FCS és jómagam. Van benne:

-DR Evolution 70 vashenger
-Malossi primer végáttétel
-Malossi variátor ventilvarral együtt.
-Malossi FLY hárompofás 107-es kuplung Malossi kuplungharanggal
-Egy nagyon jó MBK_O_E planned rezó, made by me
-Malossi 0,3-as membrán
-Dellorto 17,5-ös karbi
-Malossi betét légszűrő
-Még néhány beállítosokhoz szükséges elem, pl. nagy tolórugó, malossi görgők, stb.

Igényesen meg lett csinálva, sokat szenvedtünk vele, de minden úgy működik ahogy kell. Mindent vettem bele, amit kellett, nem spóroltam semmin. Nagyon jól megy, főleg, ha egy könnyebb zsoké ül rajta.
Személyes garanciát is adok a munkánkra. Ha az idény során bármi elromlik rajta, azt ingyen kijavítom. De ilyenre nem valószínű, hogy sor kerül.

Adom hozzá a gyáro tartozékokat is:
-50-es henger, futott 4000km-t, fel van polírozva a beömlő és kiömlő. Tuningolva nincs.
-Hengerfej, optimalizált sűrítéssel 1:7,4-ről felvittem 1:9-re.
-gyári variátor
-gyári kuplung
-gyári karbi
-gyári membránok-gyári légszűrő
-katalizátoros pufó
-minden más, amit kihagytam :-))

Ezek mind tisztítva ésa konzerválva vannak elcsomagolva, igény szerint később pár órás munkával vissza lehet alakítani gyárira a motort.

A motor velem (120kg) mért gyorsulása 4,5-5 sec 60ra. Ideális körülmények között megy velem 100-at, de 95-öt bármikor, utazóban 90-95-öt bír simán. Öcsém csak 90 kiló, vele kicsivel többet ment, mint 105-öt, ideális körülmények között talán 110-igelkúszhat, bár az már szerintem csak álom. Ági 52 kilójával kipróbálta, de nem merte kihúzatni, 90-nél már félt :-))

Kinek jó ez a motor? Bárkinek, akinek egy jó kis sportos, de nem túlhegyezett motor kell tartós és napi használatra. 2m-es magasságig van bőven lábhely rajta.
Konstrukciós hiányossága: hátsó lengéscsillapító nem a legjobb, de ez már új korában is ilyen volt, állítólag a legtöbb Yamaha és Aprilia modellé ilyen. Nem zavaró, de azért mégsem egy sportmotor. Némi ráfordítással orvosolható. Az első telók viszont nagyon jók. A Hátsó fék dob, de sportos vezetésnél, úgyis csak az első játszik nagy szerepet, feladatás tökéletesen ellátja. Az első fék is erős, jól adagolható, viszont kell erő a behúzásához, de nem vészes. Ezt MBK éd FCS nem támasztja alá, nekik jó, valószínűleg a többlet súlyom miatt kell nagyobb fékerő.

A motor még nem volt pereces, még csak fel sem dőlt. Egyedül a rezó hangtompítója karistolta meg egy 10 Ft-os nagyságű felületen a moci fényezését, de ezt foltban fényezővel javíttattam. Nem észevehető.

Aki ezt a motort megveszi az csalódni nem fog benne. Állapotát tekintve újjal egyenértékű, és van benne egy jó kis tuning.

"Hogy ha ilyen jó, akkor miért adom el" kérdést is ötösre megválaszolom :-))) Azért, mert a súlyomhoz kéne egy kis köbcenti is. Szeretnék venni egy 125-ös vagy 250-es robit, amivel rendszámos motor lévén a páromat is tudnám vinni.

érd: 06203509027

Képek: kep.tar.hu/hamvas