Tommy2 Creative Commons License 2004.04.28 0 0 1582
Lusu:
A turbótornyon lévő csavarral azt álltod(-ják), hogy a függőlegesen mozgó szabályzórúd, honnan induljon. (ezt nem érdemes bántani).
A turbó megkerülőszelep-membránházán lévőt sem érdemes igazán bántani, mert ha betekered akkor lehet, hogy egyfolytában nyitva lesz a szelep, aztán még annyi sem lesz a nyomásod, mint eddig. Ezzel nem nagyon tudsz csalni. Az igazi az lenne, ha a csőbe egy "T"-elágazóval bekötné egy fuvókát. Aztán mérni mindig a nyomást és kikisérletezni a megfelelő fúvóka átmérőt. Mert ha sok a nyomásod széthullik a mocid egy jól sikerült gyorsulásnál. (...a sufni tuningosok egyszerűen kilyukasztják a kiscsövet kiscsavarhúzóval, először egy lyuk, aztán kettő, aztán... -de ezt le sem írtam-))). Inkább a "füstcsavaron" (ami a adagolón hátul néz a nyomócsövek felé, 8-as kontraanya, 6-os kulccsal állítod és rá van egy plombaszerű hüvely préselve,) állíts tekerj be rajta egy fél menetet (annyit a plomba is enged). Többet érsz vele, meg nem is cseszed szét a motorodat, legfeljebb egy kicsit jobban füstöl.
Üdv. Tommy2