Rokki Creative Commons License 2004.03.31 0 0 18
Nekem is megvan a VM karácsonyi melléklete, és egy MÁV által kiadott publikáció is, és persze a megjelent MÁV Ért. melyek visszalépést jelentenek egymáshoz képest szemlélve a kategóriák alsó sávjaiban (persze a felsőkben is). A munkakörök besorolását egyszer láttam még nov. végén, a most kiadott ahhoz képest nagyon sokat változott.
Hogy miért? Biztos erre nem maradt pénz (a nagy költekezések után) és valahol spórolni kell ám!
2004-ben ez az új sávhatár az újfelvételeseket érinti az értesítő szerint, meg persze azokat akiket más munkaköri megnevezés alá sorolnak be. Ez mifelénk konkrétan eddig azt jelentette, hogy munkakör összevonások történtek, az összetett munkakörök (szesza+forgalom vagy esetleg áfu) szétválasztásra kerülnek, és ezeknek még eddig az volt a vége, hogy: új munkaköri megnevezés, ami a 13-as értesítő szerint sokkal alacsonyabb besorolást hoz majd a jelenleginél.
Na ilyenkor hol van a szakszervezet?
Vagy az hogy lesz, hogy a vasutas átlagbére vezetőink szerint is kb. 12 %-kal van lemaradva az országoshoz képest, ezért is kapjuk az alapbérkiegészítést (vagy talán a reformprémiumot is?) hogy lassan-lassan de felzárkóztassák a béreinket. Akkor nincs itt valamilyen ellentmondás, hogy ha ránézünk az új munkaköri kategóriák sávhatáraira?
Előzmény: mattil (17)