A mai napon 16.15-kor isdn vonalatunkat vissza alakították analóg vonallá. Mire kiprobálhattam volna a telefont az "úriember" eltűt, köddé vált. 17.00-tól probáltam bejelenteni a hibát, de e levél megírásáig semmi sem történt (19.30).
Hiba leírása 1.: a telefonkagylót felemeve várom a vonalat de semmi, 50-60-70 probálkozásra sikerül 1x volnalat szerezni, ami kb tart 3-4 percig, majd megszakad, és kezdődik újra a harc a vonalért.
A hibabejelentő összes munkatársának elmondtam előlről-hátulról, töviről-hegyire a problémámat. Mindannyian arra hivatkoznak, hogy miért nem próbáltam ki, míg itt volt a "szakember". Mint említettem, a szaki fél perc alatt eltűnt, se köpni, se nyelni nem volt időm. Munkatársaik arról tájékoztatást nem tudnak adni, hogy melyik "szakemberük" járt ma a helyszínen. Felettese senkinek sincs, sem a telefonos kollégának, sem a műszerészeknek. (Azt is elég nehéz elhinni, hogy a MATÁV-nál főnöke mindenkinek csak hétfőtől péntekig, 8-16 óra között van. Még a legutolsó rakodó munkásnak is van műszakvezetője, akár egy-kettő-három műszakban dolgozik is!)
Ja, a probléma leírása 2.: ha minket hívnak nálunk csörög, mint a kisangyal, de a másik félnél azt mondja, hogy a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható. Egy ISDN vonal visszaalakítása ekkora probléma, milyen lehet a kialakítás ?????
A másik: hogy ha 17h-tol jelentem a hibát 30 percenként, és közlik, hogy a szerelők 20h-ig dolgoznak, akkor miért nem tudnak idejönni és megnézni, amit a "tanult" kollégája okozott. Egyébként azt sem értem, miért non-stop a hibabejelentés, ha csak délelőtt (?) v. délután (?) veszik fel a műszerészek a bejelentéseket, a 16 óra után bejelentettek az nap már véletlenül sem orvosolhatók. Közlik még velünk, hogy szombat és vasárnap félerővel dolgoznak, és nem biztos, hogy kijönnek megcsinálni. A mai napon fél délután itthon ültünk, és a maguk hibája miatt a következő napon is fél napig a "csúcs műszerészt" várhatjuk.
"A minőség garanciái a Matávnál" azért ez a szlogen elég durván és nevetségesen hangzik nem? Persze azt sem értem, hogy mire fel nyerték el a ISO 9001:2000 tanúsítványt, ha egy telefonvolat nem tudnak visszaalakítani.
Mélységesen felháborít a hozzáállásuk, mivel a hibát nem én okoztam, illetve míg "szakemberük" meg nem jelent, semmi baj nem volt a vonallal. Ezek után a minimum, hogy megpróbálják minél előbb kijavítani, és nem az, hogy a hibabejelentős kollégák folyamatosan azt ismélgetik, hogy miért nem próbáltam ki, míg itt volt a szerelő.
VVV
Várom Villám Válaszukat