autó Creative Commons License 2004.02.09 0 0 20472
ZAK!
Szívesen, én olyan kiindulásból vettem a Pinint, hogy melyik az a használt terpjáró, ami legolcsóbb és menet közben magam kapcsolhatom 4x4-be és van felezője. Így jött a háromajtós Pinin, nekem ok. a szűkös utastér, ketten vagyunk már a feleségemmel, a gyerekek ritkán jönnek velünk, sajnos. Az ötajtóst próbáltam, sokkal barátibb a rossz úton, ebben a városban egyébként a legjobb autótípus. Személyautós tulajdonságai vannak vezetéskor, nem zajos, jól gyorsul a 120 lóerejével és iránytartó aszfalton is.
Azért írom, mert a kolléga, aki Vitarát kérdezett itt éppen, ezekkel a negatívumokkal találja magát szemben. Korábban három évig 3 ajtós Vitarám volt, szerettem, de hiányzott a köztes diffi és a hátsó diffizár. Olyan hajtómű- és motorzaja volt 100 felett, hogy előszőr kerestem a tükörben a teherautót. És állandóan korigálni kellett az egyenefutását, de abban is hamar leforogtak a sebességek.
Autó