CSerfa Creative Commons License 2004.02.08 0 0 46
Kedves jauie!

Kérdesz Mark 16 :17-ről. Az bizony azokra vonatkozik, akik hisznek. Ők űznek Jézus nevében démont. Nem tusakodnak démonnal, hanem egyszerűen kiűzik. Eddig is ezt írtam. De nincs démonűző szolgálat, sem egyéb tanítás a démonűzésről, egyszerű tény, akik hisznek, démonokat űznek.
Ennyi. Nem értem, miért kérded ezt. Ha nem érted, egyértelműen kérdezz, mert nem tudom, mit nem értesz. Nekem ezek egyértelműek, egyszerűek. A legjobb dolog tán szó szerint venni a Bibliát, én ezt teszem, és így meglepően értelmessé válik.

A Pál testébe adatott Sátán angyala nem a bűn volt. Nem értem, ilyesmi hogy jutott eszedbe. Szóba nem jön! Ha az én testemben van vesém is, meg árnyékszékre való dolog is, meg a szívem is, az nem azt jelenti, a szívem sz@r lenne. Értesz? Ne keverd hát össze a bűnt a démonnal, pláne ne a szellemmel, mert a Biblia nem keveri össze. Nincs okod hát azért, mert a Biblia írja, hogy a bűn mindenki testében, Páléban is benne van, és emellett máshol meg azt írja, Pál testében más is volt, jelesül Sátán angyala, ezért a Sátán angyalát halának, vagy bűnnek vélni. Én nem állítottam, butaság is lenne, hogy Sátán angyala Pál testében a bűn lett volna. A bűn nem űzhető lenne, a démon igen, Sátán angyalának elvétetéséért is könyörgött. A bűnt meg gyűlölni kell, de űzni ugyan ki űzte a Bibliában?
Hanem Pál is megtalálta testében a bűnt, és a bűn miatt volt kénytelen teste nem azt tenni, amit Pál akart. Olvasd el a Róma levelet, ha nem érted, benne van.
És János állította, a bűn bennünk van. Aki azt mondja, nincs benne bűn, hazug az. Ne mondd hát, hogy ki lehet űzni a bűnt testünkből, mert aki azt mondja, nincs benne bűn (mert pl. kiűzték), az hazudik. Nem én mondom, hanem János, erről vitázz Jánossal.
Tehát a bennünk levő bűn mellett kell szentül és tisztán élni, a bűntől nincs szabadulás. Hanem meg kel feszíteni a testünket, megutálni a lelkünket. Mert a test és a lélek nem Istenhez visz, inkább ellene tusakodik. A bűn miatt testünknek a halál jár, Krisztus életét kell élnünk, és Ő bizony kereszten halt meg. Nekünk is venni kell a keresztet, méghozzá naponként, és testünknek bizony a kereszt jár. Írta az apostol. Nehogymár azok, aki szentségtelenek, mentségeket találjanak, vétkezem, mert szabadulásra van szükségem! Nem! Aki a bűnt cselekszi, nincs mentsége, hacsak meg nem vallja, hacsak meg nem ismeri az igazságot. Ha meg az igazság megismerése után szándékosan vétkezik, komoly baj van vele, gondolom, előbb ostort kap, utóbb meg elhal a hite. És akkor neki annyi.

Aztán a halál nem Sátán. A Sátán egy konkrét személy, és ha a halál szóba jött, mint személy, akkor meg volt különböztetve Sátántól. Sátán a mennyben van, vagy utazik, gondolom, de nem a föld alatt van, ő atyánkfiai vádlója. A halál meg nem a mennyben van, hanem a föld alatt.

Kedves jauie!
Sajnos azt látom, mi egészen máshogy látjuk a Bibliát, ezért reménytelennek tűnik egyességünk. Javaslom, e démonos-szellemes topicban maradjunk a démonok-szellemek mellett, egyéb fogalmakban itt nem tudunk megegyezni.
Ha nincs egyesség, akkor viszont vegyük szó szerint a Bibliát. Vegyük axiomarendszernek, ne módosítsuk kényünkre-kedvünkre a fogalmait. Ami angyal, angyal, ami démon, démon, ami lélek, llek, ami szellem, szellem. Így értelmes maradhat párbeszédünk. Minta: Pál testében sem démon, sem szellem, hanem Sátán angyala volt. Az áll a Bibliában, az meg nem áll, démon, vagy dgikhusdf volt az. Hát ne is mondjunk önkényesen értelmezett dolgokat, és akkor egyesség híján is értelmes lesz párbeszédünk. Ha viszont elkezdünk egyesség nélkül dgikhusdfról, vagy bármiről beszélni, vagy más jelentést használni ismert szavaknak, értelmetlen lesz a párbeszédünk.

CSerfa

Előzmény: jauie (43)