hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2004.01.21 0 0 1288
Egy dízelnél szerintem az egyik legalapvetőbb dolog a porlasztók megfelelő műkődése. Sok hibát vonzhat maga után, ha nem megfelelő.

Pl az öcsém régi GI 1.6D-jénél az egyik porlasztó felől hülye hangok jöttek, leszarta, járt vele még egy évet, amikor valamiért szét kellett szedni a motort. Három henger szinte még tökéletes volt, de a negyediknek akkor válla volt, mint állat. Szarrá volt kopva az a henger. Hogy miért? Mert az a porlsztócsúcs elszaródott, és nem porlasztotta csak "behuggyozta" az anyagot a hengerbe, és állandóan lemosta a kenőfim réteget hengerfalról és sitty-sutty elkopott.

Tanulság: bármi hüyle hangot hallasz, vidd adagolóshoz. Évente nézesd át a rendszert adagolóssal!

Itt Pakson az adagolós egy teljes átnézésért, ha nem kell semmi különöset csinálni 2500Ft-ot kért. Ebben benne van a porlsztókép ellenőrzése, porlasztási nyomás beállítása, adagoló ellenőrzés, beállítás, izzítórész ellenőrzése. Tehát nagyjából minden.

Előzmény: AWolfman (1286)