Blöky Creative Commons License 2004.01.21 0 0 357
"1970.12.31.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 7-es autóbuszok Zugló, Őv utca - Erzsébet híd - Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedtek.
--- A 7C jelzésű autóbuszok Bosnyák tér - Erzsébet híd - Bornemissza tér útvonalon közlekedtek"

A sima 7-esek már jóval korábban kimentek az Öv utcához, és a budai vá. a Kelenföldi pu. volt.
Ugyanakkor a 7C is már jóval régebben kiment a Bosnyákra, a budai vége viszont sokáig a Kosztolányi maradt, csak a 60-as évek vége óta járt a Bornemisszára.
De miért is lett "C"? A 60-as évek elején léteztek 7A és 7B népstadioni mentesítő járatok is, de azok idővel elhaltak. A 7C maradt.
A 7-es eredetileg a Thököly - Nagy Lajos - Szugló u. útvonalon haladt, a 60-as évek végén átkerült a Lumumba (= Róna) utcára.
1970.04.03-tól Thököly út - Népstadion út - Egressy út - Lumumba u. - Szugló u. útvonalon közlekedett.

Azt nem tudom, hogy a sima 7-es (vagy már a 107-es?) útvonala mikor változott a Bartók B.úti nyílegyenes irányról a Tétényi út - Szakasits (= Etele) út vonalra.

"1972.12.23.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 7-es autóbuszok Bosnyák tér - Erzsébet híd - Bornemissza tér útvonalon közlekedtek.
--- A 7A jelzésű autóbuszok Baross tér - Erzsébet híd - Bornemissza tér útvonalon közlekedtek.
--- A 7C jelzésű autóbuszjárat megszűnt."

--- 7-es ekkor még (már) nem volt és nem is lett;
--- a 7C maradt, az útvonala is.

"1977.01.01.
A 107-es gyorsjárat viszonylatjelzése 7gy jelzésre módosult."

Ekkor lett a 7C-ből sima 7-es.

"?
A 7A jelzésű autóbuszok Albertfalva, Forgalmi utcáig közlekedtek"

1983 őszétől (nem tudom napra pontosan).

Előzmény: BPO-700 (347)