KTMSzepy Creative Commons License 2003.12.17 0 0 135
Egyetértek. 0 tapasztalattal (kb. 13 év után 2 nap alatt 70km a városban) azt látom, hogy a bringautak jelenlegi mennyisége ugyan nagyságrendekkel több a hajdaninál, de az autóké is. A mostani helyzetben sokkal veszélyesebbnek érzem a bicózást - kevesen vannak olyan elszántak, hogy ilyen durva extrémsportot űzzenek nap mint nap. Nem is beszélve arról az apróságról, hogy a tekerés bizony komoly rendbehozatalt igényel az emberek többségétől munkakezdés előtt...

Gyakorló gépjárművesként (motor) egyáltalán nem álltam ellenségesen a bicósokhoz (sőt!), de nem csodálkozom most már, hogy nem adják meg az elsőbbséget rengeteg kerékpárútnál a gépjárművek - ugyanis a sarokra kitett előjelzés nélküli, 90 fokkal elfordított elsőbbségadás táblák NEM vehetőek észre időben! Szóval a bringautak építése mellett talán normálisan észlelhető előjelzéseket kellene a gépjárművezetőknek is látniuk.

Persze az utak és a táblázás hiánya mellett a legnagyobb gond a biciklisekhez való hozzáállás - ezen viszont nem lehet csupán anyagi eszközökkel "gyorsan" javítani, hosszú nevelőmunka és reklámkampány kell hozzá. A csoportos megmozdulások nem elegendőek, mert oda legtöbbször azok az "újságírók" mennek ki, akiket már azelőtt meg kellene fenyíteni, hogy a cikkhez/riportokhoz egyáltalán hozzákezdene - ugyanis ők pontosan arra mennek, hogy NE az értelmes, válaszolni/gondolkodni is képes, talán még vitát is indító emberekkel beszélgessenek, hanem valami kevésbé kompetens "arccal a tömegből". Ezekre aztán jó kis szövegeket rá lehet húzni, gúnyosan bemutatni őket az esti fikusz/egyebek nézőinek és megint csak a szarnak adtunk egy pofont...

Szepy

Előzmény: Törölt nick (130)