ohrana Creative Commons License 2003.11.17 0 0 35
A szart is árul MINDEN cégre elmondható, a HP-től kezdve az IBM-en át mindenkire. (Bocs azoktól, akiknek NEM említettem a nevét.)
Én munkám miatt minden nap 5-10 céggel és termékével találkozom, és nem csak berakom a csomagtartóba, és kiveszem, hanem izmosan használom.
A Portocom gépei a maguk kategóriájában nem voltak jelentősen rosszabbak, mint másoké. Sőt! Volt, hogy vérmes ember márkás noteszgépét asszonyához vágta. A gépen a kijelző kicsit fura lett: szerviz adott valami eszméletlen időpontot (az ár hajmeresztő), talán 4-5-6 hete. De azt tanácsolták, hogyha sürgős (miért venne noteszgépet valaki, ha nagyon ráérős?), akkor MI vigyük ki Bécsbe, mert ők is odaviszik, és kérjük meg a szervizt, hogy csinálják meg gyorsan: ha szépenm kérjük, akkor délutánra kész. Ha van éppen tartalék alkatrész. Ők nem küldik ki, mert nem éri meg, összevárnak pár darabot. De jártam hasonló módon márkás gép tápegységének törött csatlakozójával is: négy hetet kellett rá várni.
Ehhez képest a Portocom helyben javította, cserélte az alkatrészeket, és volt is abból a kevésből raktáron. (Persze, lehet hogy csak szerencsém volt, mert a noteszgép szervizekkel összesen kb. 8× volt kapcsolatom.)
De szart már be nekem neves nyomtató vezérlése, legjobb alaplap, merevlemez - mint ahogy vadonatúj legjobb autó is széteshet. És egy Dacia-tól a vevő mást vár, mint egy Audi-tól.

Az biztos, hogy a Portocom vörös posztó volt a "nagyok" számára. A csalások, egyebek, vagy bebizonyosodnak, vagy sem. Az egész minősítés kérdése: ha a vpop azt mondja valakire, akkor azt mondja. Aztán mire végigmegy a per, a piac már megvan - mondom, figyeljük januárban a bejelentéseket, kik örvendeznek, hogy milyen jó lett az utolsó két hónap. A Portocom egyébként nem kifejezetten az a nagy hiéna volt (?), hiszen talán már nyolc éve is ebből élt, elsőként jelent meg Linux-szal a noteszgépeken, foglalkozott a vevőkkel, nem utánam-az-özönvíz cég volt.

o

Előzmény: bruno954 (23)