HUCsa Creative Commons License 2003.11.11 0 0 1
Namégegyszer!

1. A Budapesten az átmenő forgalom rá van kényszerítve, hogy Budapest forgalmát megbénítsa.
2. Tele van a város kamionokkal.
3. Ha valaki a Dunántúlról Miskolcra, Nyíregyházára menne, kénytelen átvergődni Budapesten. Vissza szintén.
4. Ha az M0-ért nem lehet autópályadíjad szedni, akkor nem is sürgős a megépítése? 2015-re akarják befejezni a maradék 80 km-t!!!
5. ...
6. ...

Valakinek így jó?
Miért van az, hogy pl. Bécsen vagy Münchenen át tudok menni szinte megállás nélkül...?

2002. október 16.: "2003-ban folytatjuk a körgyűrű keleti szektorának építését az M5-M3 autópálya között. A munkák az M0 autóút és az új 4. sz. főút csomópontjának kiépítésével kezdődnek és folytatódnak minden irányban: M5 felé, M3 felé, valamint az új 4. sz. főút Vecsés és Üllő elkerülő szakaszának kiépítésével. Ezzel 2006-ig megvalósul az V. páneurópai közlekedési folyosó részét képező - M7 és M3 autópályák közötti - M0 autóút forgalomba helyezése." Tovább

2003. július 18.: "Csillag István gazdasági és közlekedési miniszter, Demszky Gábor Budapest főpolgármestere, Derce Tamás újpesti polgármester és Bodnár Zoltán a Nemzeti Autópálya Rt. vezérigazgatója ünnepélyesen aláírták az M0 körgyűrű északi szektorának építéséről szóló, négyoldalú megállapodást." Tovább

2003. július 28.: "Az agglomeráció megvétózhatja az M0-ást" Tovább

2003. július 28.: "A tizenkét éve megkezdett beruházás során eddig mindössze 30 kilométernyi útszakasz épült. A fővárosba vezető tizenhárom főút közül mára szinte egy sincs, amelyen dugók nélkül lehetne végighaladni. A Budapestet elkerülő körgyűrű megépítése egyre sürgetőbb, a mentesítő úthálózat kiépítése azonban nem zökkenőmentes. Tovább

2003. július 29.: "Több szektorban folytatódik a Budapestet elkerülő körgyűrű, az M0-ás építése. A kormányhatározat alapján a teljes körgyűrűnek 2015-ig kell elkészülnie, az érvényes tervek szerint az M0-ás teljes nyomvonala 110 kilométer hosszú lesz." Tovább

Előzmény: HUCsa (0)