Blöky Creative Commons License 2003.11.09 0 0 17
11
1. (általam személyesen ismert) inkarnáció
A 60-as években Margit híd - Frankel - Bécsi út - Nagyszombat u. - Pacsirtamező (ex Korvin Ottó) u. - Vörösvári út - Bécsi út. Járműtípus: Stuka
1971-ben a Császárfürdőig rövidült (tkp. 1etlen átheledó viszonylat sem volt ott). '72 karácsonyán a budai metrószakasz átadásakor visszaállt az eredeti útvonal.
Vmikor a 70-es években típuscsere 2500-as ikerre.
Mág később, talán a Nagyvárad tér - KőKi metrószakasz átadása után, dupla UV (de ezt sosem láttam élőben, csak Hamster honlapjáról tudom...).
1981 februárban a 17-est +hosszabbították a Vörösvári útig, akkor a 11-es megszűnt.

Utolsó inkarnáció
80-as évek közepétől a 90-es évek közepéig: Angyalföld, forg.tp. - Káposztásmegyer.
Tulképp a 14-es betétjárata, csúcsforgalomban.
Járműtípus: dupla Tatra.

Előzmény: BPO-700 (15)