Hello!
A Tu-2-t éppen akkor vonták ki az alakulatoktól (miután az utolsó raktári darabokat eladták a magyaroknak, akik IL-28 sugárhajtásúra ácsingóztak). Könnyűbombázó volt ,bár szvsz jó konstrukció. Tupoljev még a háború elején tervezte a Gulág-on, de csaka avégére kezdték gyártani (volt elég Lend-Lease A-20 és B-25 meg Pe-2).
A T-55 (ha igaz) 1961-ben lett rendszeresítve, úgyhogy valóban nem sok lehetett 56-ban itt.
A parlament előtti tablón volt pár jó kép látttátok?
Pl.:
a Kossuth zászlós illetve címeres T-54-esek (magyar)
a T-54 kijön a kiliánból (magyar)
A T-34 beszakadva a kisföldalatti lejárójába (orosz(?))
a műszaki Hk magyar zászló alatt
a T-54 vezette Btr-152 sor az Andrássy (bocs, Népköztársasá) (Bocs, Sztálin) úton. A 152-esek még a korai, tető nélküli darabok.
AC-130 egy irányban kőröz, ettől valóban védtelen. De pontos. De tűzereje kivált egy támogató repülőszázadot. Szerintem nem rossz darab.
Nehéz-ágyúk városi harcban, nos , ez a németeknek előbb megvolt (mi nem?) de nekik (sem) jött be.
Mindenesetre nem a leghumánusabb megoldás. Talán hatásos.
egy epület romhalmaza amúgy szintén elég jól védhető. Megoldás a teljes vaporizálás lenne nem?
Ha már el kell foglalni azt a nyüves várost. De el kell???
üdv:
TGR