ritus105 Creative Commons License 2003.10.22 0 0 16
Sziasztok!

Ha jól látom én leszek az egyetlen aki más álláspontot képvisel. Nem szeretem a Westelt, ebből a szempontból kicsit szubjektív leszek. Okaim is vannak rá - nem kevés - és amikor eljöttem onnan, még az ügyfélszolgálatos leányzó is belátta, hogy jogosak az indokaim. Csak hogy tudjátok mi áll a háttérben. :-)

Nem fogok belemenni abba, hogy melyik szolgáltató milyen, miért jobb, s ahogy mások sem, én sem fogok senkit reklámozni.

Csupán azt akartam hogy tudjátok: a Voda és a Westel is folytat PONTOSAN ugyanilyen kampányokat, s igen, bármilyen szomorú, ez egy nemzetközileg is ismert - bár közel sem elfogadott - formája az eladásnak. Ezenkívül erősen kétlem, hogy ha azt mondod: "Köszönöm, de rendkívül meg vagyok elégedve a jelenlegi szolgáltatómmal és kérném hogy többet ne hívjanak." akkor folytatni fogja. Ezek az emberek kész forgatókönyvek alapján hívnak minket, s fix mennyiségű válaszadási lehetőségük van bizonyos reakciókra. Az egyértelmű elutasításra egyértelműen elfogadás van felírva. Kész.

Az e-mail címeddel küldesz valahova mailt, bekerül egy levlistára, jön a spam. A telefonoddal felhívsz egy más szolgáltatónál lévő ismerőst, máris benne van a szám a rendszerbe. Sajnálatos, de ez van.

Csak akartam hogy tudjátok, egyik sem különb a másiknál.