ugyfel Creative Commons License 2003.09.19 0 0 34
Hogyan is van ez a valóságban?

2003. szeptember 16-án az OTP üzemeltetésében lévő bankkártya
elfogadóhelyeken (üzletek, benzinkutak, stb.) történt vásárlások estén a
vásárlók bankszámlájára az OTP a vásárlási érték 10-szeresét terhelte ki. Ez
a 10-szeres kiterhelés csak az idegen (nem OTP-s) bankkártya tulajdonosok
esetén fordult elő.
Ez azt jelenti, ha valaki például teletankolt és szabályszerűen
11.823,-Ft-ot fizetett, a bankártya terhelés papirján is ez az összeg
szerepelt, amit aláírásával is igazolt,annak a számláján 118.230,-Ft-os
terhelés jelent meg az ügylet végén.

Ki tud bővebbet az esetről?
Ki tapasztalta az olvasók közül ezt a hibát?
Mikor vették észre a hibát az OTP-nél?
Mikor hárították el a hibát az OTP-nél?
Miért jelentkezett a hiba csak a "nem OTP-s" ügyfeleknél?
Miért nem értesítették a lakosságot a hibáról?
Miért nem tájékoztatták a hibáról az esetet elszenvedő ügyfeleket?
Miért nem adott hangot a média ennek a problémának?
Kinek az érdeke ennek a hibának az eltusolása?
Milyen kártérítést fizet az OTP az ügyfeleknek?
Véletlen hiba történt, vagy szándékos károkozás?
Milyen biztonsági intézkedéseket tett az OTP az ilyen jellegű hibák
elkerülése érdekében?

Előzmény: nyman (14)