Mr. Quijote Creative Commons License 2003.09.17 0 0 381
Szerintem is felesleges egymás torkának ugrani ilyen hülyeségen. Kinek a pap, kinek a papné. A két cég termékpalettája nagyjából azonos számú és szegmentációjú, ezért is tudnak nagyjából hasonló piacrészt birtokolni. (Fúj, de szakmai vagyok). Mindkettőnek két volumensöre van és egy-egy komolyabb piacrészű prémium: a Dreher, illetve a Stella. Kisebb jelentőségű prémiumok is kábé hasonló számban: Tuborg, Pilsner, Hofbräu kontra Borostyán, Holsten, Staropamen.
Logikus az is, hogy mindketten "idegenben" próbálnak értékes pontokat begyűjteni, hiszen a tröszt időszakban regionális márkák voltak, és az országossá válásuk folyamata még nem fejeződött be: az egyikük a Dunán innen, a másikuk túl, illetve Pesten erősebb.
A Liga névváltása (Jé! Leesett, hogy az MLL minek a rövidítése! Jó hosszú rövidzárlat volt a fejemben!) valóban nagy vihart kavart, de ha hinni lehet a belső információknak, a tisztességtelenség gyanúja leginkább a Ligát illeti, hiszen miután "háttérbeszélgetéseken" a Dreher ráígért a Borsodi éves szponzorációs pénzére, a liga jogászai találtak rá módot, hogy a Borsodis szerződést érvénytelennek nyilvánítsák, és újat kössenek.
Mondjuk röhejes, hogy ezért a magyar fociért ölre mennek a sörösök, de ez OFF.
Az Amstel-Brau fúzióval három, nagyjából 30-30 százalékos cég osztozik a piacon, az izgalmak szerintem fokozódnak.
Örülök, hogy mások is ismerik és szeretik a Mályi Ászokot. Jövő nyáron, ha megint arra nyaralok, elviszem a kinyomtatott topikot, hogy a tulaj ingyen sörökben fejezhesse ki háláját az ingyen reklámért. Úgy is mondhatnám: hírverésért csapraverést!
Előzmény: Sörember (378)