marcipannyuszi Creative Commons License 2003.09.15 0 0 916
Tizennégy órát várakoztak Krétán egy Malév-gép indulására az utasok. A turisták közben azt sem tudták, hogy várhatóan mikor jutnak haza. A cég vezérigazgatója kompenzálást ígér az utasoknak.

A repülőgépnek este tíz körül kellett volna Ferihegyre érkeznie. A krétai reptéren azonban kiderült, hogy a járat, amelyre a magyar utasok várnak, nem is létezik, ezért több utasnak a jegyét sem kezelték. A turistákkal senki nem közölte, hogy menetrendi módosítás miatt a gépük három órával később indul, így csak hajnali kettőre érnek Budapestre. A megadott időpontban viszont a járat műszaki problémák miatt nem tudott felszállni, ezért az utasok az éjszakát a várócsarnokban töltötték. Végül délelőtti indulással tizenegy órakor értek Ferihegyre.
- Folyamatosan változott, folyamatosan írták ki az időpontokat, de nem tudtuk, hogy mi az igazi indulási időpont. Az utolsó pillanatig bizonytalanságban voltunk. Egy szerencsénk volt, hogy a kicsi jól bírta – írta le a megpróbáltatásokat az egyik utas.

A Malév vezérigazgatója kárpótolná a turistákat. "Szeretném azt, ha már ilyen eset fordul elő, akkor a kollégáink az utasokat a lehető legrészletesebben tájékoztassák, és egyszerűen mindent megtegyünk azért, hogy ezt a késést valamilyen módon kompenzáljuk” – mondta el az eset kapcsán Sándor László.

Megtudtuk, hogy a turisták kérhetnek kártérítést, de a cég egyenként megkeresi őket és akár ingyenjeggyel is kárpótolja az utasokat.

RTLKLUB

?!!!