Solt Creative Commons License 2003.09.05 0 0 407
A Pannon jó két éve óriásit változott. Addig mindenhol mindig elégedett ügyfelekkel lehetett találkozni, pedig a negatív észrevétel sokkal könnyebben kijön az emberből. Azóta mindenki váltani akar, és nem igazán lehet olyat hallani, hogy valaki kiállna mellettük. Nem igaz, hogy ezt ők nem veszik észre.
Előbb elkezdtek bégetni, aztán jól megszívatták a számlásokat, fizetőssé tették az ügyfélszolgálatot stb.
A kommunikációjuk meg tiszta straubeleki lett. Állandóan azzal szembesül az előfizető, hogy nem csak rosszabb lesz neki, de még hülyének is nézik. Azt sosem felejtem el, amikor a számlásokat lól megszívatták (SMS-árak emelése, szétválasztása), akkor az Index.hu-n úgy jelent meg a bejelentés, hogy most végre a számlásoknak kedveznek. És a Pannon Világban az SMSek árának emelését úgy vezették be a kis keretes cikkben, hogy "Kinek lesz jobb? Mindenkinek."
Ez azóta is tart, kiváncsi vagyok, hogy a számhordozhatóságot hogy élik túl.
Ja, és a reklámok színvonala, ötletessége (amikben a Pannon messze a konkurencia fölött állt) szintén derekasat zuhant.
Előzmény: Törölt nick (403)