TTR Creative Commons License 2003.08.23 0 0 22
No beültettem a notebookot az Octávba és párszor szépen meghúzatva csak itt a környéken felvetettem vele az előzőleg említett paraméterblokkot. Hát az első tapasztalat, hogy az autó túl jól gyorsul vagy az út túl rövid vagy a program túl lassú.:)) A mintavételi időköz kb 1 másodperces volt, ezalatt túl sok dolog történik. Sajnos nem tudom, hogy mivel lehetne a programot felgyorsítani. Ezt az ECU határolja be, vagy egy jobb interface segítene? No hát úgy néz ki, hogy a 25/4 tényleg a turbónyomást vezérlő N75 szelep kitöltési tényezője. De a 25/2 load correction értékkel nem tuduk mit kezdeni. Sima laza haladásnál az actual load, a spec load és a load correction szanaszét ugrál, de gyorsításkor szépen összesímulnak.

iglo24
a 115. blokk nekem nem olvasható be csak az első 25 blokban van adat, ez az ECU a 06A-906-018-GB,
ennek keresek label file-t vagy valami leírást bármilyen nyelven (valaki majd csak segít):)

Előzmény: TTR (21)