Tiger205 Creative Commons License 2003.08.08 0 0 68
Unguided!

Meg a MiG-23 futóműve törékeny is volt a kétszeres csuklózás miatt.hja, változó geometriájú szárnyba nehéz behúzni a futóművet, a törzsbe kellett. Bár a tervező Lenin díjat kapott érte.

A Szu-22 szervizelhetősége nem volt a legjobb, légiharc teljesítménye kérdéses (lásd F-14 leszedte Líbiában mint szart Sidewinder-rel), nem illeszkedett semelyik katonai koncepciónkba, s ha már, akkor nem a -M3 változatott vettem volna meg. Ha meg igen, akkor meg nem biztos, hogy ezzel a motorral.

Felderítőnek voltak itt Kunmadarason orosz SZU-24-ek (biztos tudjátok, egy egész ezred).

Persze nekünk sem árt felderítő, főleg a szakítás után...
akkor már inkább vennék néhány leselejtezésre várő Tornadót-t hasonló feladatkörökbe. Persze az két fö/gép, meg drágább.
Mindegy, szerettem volna, he egy pilóta is leírná az igazságot Szu-22 ügyben, ahogy ők belülről látták, de úgy látom ez nem jött össze.

Mindegy,
csá
TGR