No, én nem szívlelem a topikdarabolást, éppen ezért ez az első és utolsó hozzászólásom itt :))
Vagy hogy miért volt ugyanazon a napon az egyik délutáni Szentes - Szolnok vonat egyik végén az M41 2202, a másik végén pedig MDmot 3036.
Erről nem is olyan régen írtam a nagytopikba:
A délutáni Bp.-SZolnok-Makó sebesvonatért jön fel így a vonat, és ugyanígy délelőtt a Makó-Szolnok-(Bp) után előfogattal megy vissza az MD.
Nézzük a vasutat vasútbarát módon, rózsaszín szemüvegen át, nem kell folyton gazdasági szakember módjára viselkedni...
Ezzel csak az a baj, hogy ha egyszer már tényleg megunják a vasúti pénzpocséklást és azonnali műtétre lesz szükség!
No, akkor igazán jól jönnek majd azok, akik megporóbálnak előre gondolkozni, hogy mit lehet (érdemes) megszüntetni, mely vonatokat lehet a legkisebb utasvesztéssel megszüntetni, hogy pl. a Bp.-i elvárosi forgalomba minmden vonatra ki lehessen adni a kocsikat.
Szerintem az összes felvetett kérdések nyugodtan jöhetnek a nagytopikba is.
Üdv, IGy