SaGa Creative Commons License 2003.07.08 0 0 16
Nekem egy Verhovina-5-öm volt pár évig. Ez a berugókaros, lábtartós, hosszútankos és hosszúnyerges változat. Ketten is tudtunk rajta utazni, csak az utasnak nem volt lábtartója.
Újonan vettem, OTP hitelre...

A saját órája szerint 50 körül ment, ami nem tudom valójában mennyi volt. Elég sokat mentem vele, egy fál évig melózni is azzal jártam, ez napi ~80 km volt annó, ebből úgy 5 egy szép erdei út. Az is igaz, hogy volt olyan, hogy fél éjszaka toltam hazafele, mert arra elég volt az ereje, hogy járó motorral, világítással tolhassam, arra már nem, hogy engem is vigyen. Reggel meg berugtam, felültem rá és mehettem ahova jólesik. Fogalmam nincs, mi történt vele előző este...

A gyújtást rendszeresen piszkálni kellett, egy-egy kondi vagy megszakító párszáz km-t bírt (kb havonta kellett cserélni, utánállítani). Egyszer meg "beállt" a főtengelye. Nem szorult meg, hanem valószinúleg a hajtókar tűgörgői "összefutottak", mert fordulatonként egyszer megakadt. Picit vissza fordítottam és ment tovább. A blokk szétbontása, főtengelycsere (700 Ft volt az ercsii Centrum áruházban, ami útba esett), összerakás egy ismerős udvarán (félúton hazafele), úgy 3 óra volt, a gép saját "szerszámkészletével". Aztán 2 nap múlva mindig leállt, ha kuplungoltam. Szétszedés után kiderült, hogy egy zéger leugrott e helyéről és neki nyomta a kuplung a "sonkát" a blokk falának...

Vágül eladtam, kissé üzemképtelenül. Az egyik henger tartó tőcsavart kilőtte menet közben, majdnem beleállt a tankba alulról. Aki megvette, attól úgy egy hét múlva ellopták...

SaGa