Jean Michel de Notre-Dame Creative Commons License 2003.06.27 0 0 13
Baracs Dénes tudósító-riporter, hát érthető hogy komoly részt foglal el könyvében a média, reklámok rádiók bemutatása.
Kezdve mindjárt a reggeli kereskedelmi rádiókkal.
Kelet Európai fülnek szokatlan volt eleinte a pergő nyelvű műsorvezető, a tréfás időjárás-jelentés, a sok reklám. Az éppen aktuális politikai eseményt kifigurázó nyilatkozat-összevágások meg főként!
Különösen idegesítőnek találta a ’bugyuta’ rádiós vetélkedőket, ahol egy egy termék árát kellett eltalálni a betelefonálónak. A rádióállomást népszerűsítő utcai akciók közül még az volt a legszimpatikusabb, melyben az úton haladt egy adásközvetítő kocsi, és ha olyan személyautót látott a riporter, mellyen a rádióállomás emblémájának matricája volt, azt az éter hullámain kérte megállásra, és jutalom átvételére.
Baracs szerint viszont a francia rádiókban, nagyobb számban fordulnak elő kulturális műsorok.
Nem szerette írónk a ’névre szóló’, pontosabban címlistáról választott, meghívókat különböző sorsolásokra, termékbemutatókra, nyaralóvásárlásra.
Ezeket a 20 évvel korábbi dolgokat olvasva, ismerős érzésem támadt.. :-) .
Előzmény: Jean Michel de Notre-Dame (12)