vrobee
2003.06.26
|
|
0 0
472
|
a nem hiszel a szabályszegések fokozatosságában, olvasd el az utánad hozzászólókat. Van, aki szerint 120 országúton még OK. Esetleg 130?
Szvsz. itt nem azert merulnek fol kulonbozo szamok, mert mindenki rarak egy tizest. Hanem mert a szamitogep mellol nehez megmondani, hogy mi a biztonsagos. Ezt a sofor az adott helyen donti el, a korulmenyektol fugg. Nem a sebessegkorlatozastol, mert ugyse mernek soha sehol... kiveve a total indokolatlan 30-as tablaknal... szoval emiatt nem igazan kell felni a rendoroktol. Pl. egy adott kanyarban nem azert nem megyek 100-nal tobbet, mert az meg pont belefer, hanem mert nincs kedvem a kocsival a repulest gyakorolni. Egy trabival meg 80-at se mennek (pedig nincs korlatozas), egy ujabb kocsival meg lehet, hogy 110-zel mennek. Ha ezt sorbarakod... 80, 100, 110; az tenyleg novekszik. Csak nem az eltelt idotol, hanem a korulmenyektol.
A sebessegkorlatozasok, hatarok meg fontosak, mert figyelmeztetnek valami veszelyre, ismeretlen terepen tampontot adnak, stb. Itt es most tul sok mas jelentoseguk nem jut eszembe. Ja igen, kituno jogalap az amokfutok jogsijanak elvetelere. Ugyanis legtobbszor a hatar+50% mar tenyleg nehezen lehet biztonsagos... |
Előzmény: MGPB (454)
|
|