A hozzászólásoddal egyetértek, sőt klappol is az elképzeléseimbe és csak megerősít abban a meggyőződésemben, hogy eredményes lenne egy olyan rendszert bevezetni, ahol feljebb emelik a sebességhatárokat, mondjuk városban 60 lakott területen kívül 120, autóúton 130 autópályán meg eltörölnék a felső határt.
Viszont ha valaki balesetet okoz azt mogyorózzák meg rendesen, küldjék újravizsgázni, stb.
Egy felnőt ember ha beül egy autóba akkor legyen tisztában saját képességeivel, vagy pedig menjen busszal.
Ezenkívül a megemelt sebességhatárokkal egyetemben meg lehetne szigorítani a sebességhatár ellenőrzéseket is.
De az nem állapot, hogy 60-70-80-al tötymörög az ember órákig az úton külterületen....
A legfőbb indok ahogy nézem az a sebességhatárok feljeb emelésével kaocsolatban, hogy úgyis lennének olyanok akik az engedélyezett 120 helyett 160-al mennének.
Igen, lennének olyanok, mégpedig azok akik most is annyival mennek.
Ha már átlépi az ember a megengedett kilencvenet akkor majdnem mindegy, hogy 160 miatt veszik el a jogsit vagy 170 miatt.
Szerintem ha a sebességkorlátokat megemelnék és egyidejűleg megszigorítanák az ellenőrzését a megemelt sebességkorlátoknak, akkor ezzel elérnék a kivánt célt.
Úgyis mindenki amellett kardoskodik itt, hogy szigorítsák meg a sebességkorlátok ellenőrzését.
de ez a mostani rendszerben nem jó, mert ezek a korlátok így is alul vannak méretezve, ráadásul lépten nyomon negyvenes táblákat pakolnak ki olyan helyeken amit biztonsággal be lehet autózni 60-70-el.
Most itt külterületről, nem pedig városi forgalomról beszélek.