Kb. egyetertek a rendorok felelossegeben, meg az ertelmetlen korlatozasban, de ebben a fokozatossagban nem teljesen hiszek.
Egyreszt, ennyi ido alatt, amig ez fokozatosan kialakul, az elkanaszodo autos elobb-utobb szembekerul valami grizes helyzettel, ha nem is lesz rogton baleset. Szoval valahogy kitapasztalja a hatarokat. Masreszt, aki bunko, az mar 3 napos jogsival is az lesz (nagyon megy neki a vezetes...), es jogot erez masok fingatasara.
Autopalya: Hat en, a lent emlitett autommal nemigen megyek ketszazzal, pedig tudna. (Kiprobaltam, persze...) Valoszinuleg semmilyen kocsival nem mennek a folott (legfeljebb hajnali 3-kor csont ures uton), egyszeruen mert a tobbi autos nem szamit ekkora sebessegekre...
Orszagut: Hat nehezen hiszem, hogy 150-nel mennek, de az mar epp eleg szabalytalan (jogsi el), szoval nem a rendor tart vissza. Hanem az, hogy kanyarbol kibukkanva latom, hogy egy IFA eloz egy Robur-t (mert arra szamitanak, hogy max 100-zal jonnek szembe), akkor valaszthatok a fatorzs es a hutoracs kozott. Varosban ugyanez a 80-ra pl. a gyalogosok miatt.