lale Creative Commons License 2003.06.14 0 0 223
Gyerekek, ez a "Bevásárlóközpontban-vegyél klímát" dolog csúnya véget is érhet. Egy példa (Velem történt és szétcsapott az ideg tőle). Vettem egy 2.5kw-os NileLine splitet potom áron az egyik nagy multinál. Felszereltettem egy klímás céggel majdnem annyiért, mint amennyibe a gép került. Szépen dolgoztak, minden működött is kb. 1.5-2 hétig, amikor is egyszercsak nem fújt többé hideget. Kihívtam a klímásokat, akik mértek, ellenőriztek, fejet ingattak, majd közölték, hogy valami a belső csőrendszerben kilyukadt (a gyenge minőségű cső miatt) elszivárgott a gáz és meghalt a kompresszor. Visszamentem a Multihoz, hogy ilyenkor mi a teendő, mert szakember megállapította, hogy a gép gyári hibája miatt ment tönkre. 2 hétig csatáztam velük, hogy cseréljék ki (törvény van rá, hogyha nem lehet javítani, akkor ki kell cserélni), amikor is mondták, hogy jó, hozzam vissza a kültérit és adnak egy másikat. Amikor le akartam szereltetni a kültérit a klímásokkal, azok azt mondták, hogy mivel a hiba nem miattuk következett be, így a leszerelés és az új kültéri felszerelése fizetős meló lesz. (Leszerelés 20E, újbóli felszerelés ugyanennyi). Kérdeztem a Multit, hogy ezeket ki fizeti ki nekem, mire azt közölték, hogy Ők csak a gépet adták el, így annak fel-és leszerelési díjjaihoz semmi közük. Ezzel az ötvenessel együtt a klímám anyagilag és idegileg is "többe" van, mintha vettem volna egy klímát egy klímacégtől, azokkal felszereltettem volna és ha gixer van, a gépre és a munkára is Ők vállalják a garanciát. Egyik barátom említette, hogy összefutott egy klímás gárdával, akik "komolyabb" gépeket forgalmaznak (Panasonic, York, stb...) és Ő meg volt elégedve a szolgáltatásaikkal. Már bánom, hogy bedőltem a top-marketinges ötleteknek és nem fogadtam meg a régi jótanácsot, miszerint "Kenyeret a Péktől, cipőt a cipésztől vegyél Fiam." Amennyiben valakinek kell egy megbízható klímás gárda neve, telefonja, stb. e-mailben szívesen elküldöm Neki.