Palaczk Creative Commons License 2003.06.13 0 0 70317
Persze , igazad van , sokat számít a felhasznált acél minősége is . Többek közt ezért rohadtak jobban a német autók valamikor úgy a 70-es évek második felében , mert akkoriban gigantikus tételekben vásároltak (vagy kaptak valamiért cserébe , vagy mit tudom én) szar , beolvasztott hulladékból származó acélt az NDK-ból ... azok meg , gondolom , röhögtek a markukba ...

Szóval csakugyan ez az elsődleges . De azért nem mindegy az anyag vastagsága , meg a korrózióvédelem sem - ha az összes üreges rész vastagon ki van fújva üregvédővel , az átlapolások és hegesztések megfelelően lekezelve stb , akkor a gyengébb minőségű acél is bírja jó darabig .

Mindenesetre tény , hogy a kettő együtt , sőt a három együtt a legjobb , á la Volvo ;))) ...

Egyébként mostanában a VCC már nagyrészt a Benelux államokból származó nyersanyagot használ a karosszériák gyártásához , a "svédacél" egy ideje már nem eredetében , "csak" megmunkálásában svéd . Mielőtt valaki újfent lehülyézne (ha nem is szó szerint , de kvázi ;D) , ezt egy , a VCC-nél Göteborgban eléggé lényeges beosztásban dolgozó ismerősömtől tudom .

Előzmény: BlackStar (70287)