kantor_ Creative Commons License 2003.06.06 0 0 20
Manapság Magyarországon az lenne a meglepetés, ha minden simán működne. Egyrészt az a probléma, hogy a szélessávú Internet-hozzáférés igencsak nehézkesen hozzáférhető az ország jelentős részén. De! Ha az egyszerű halandónak megadatik, hogy (nagyjából) reális áron előfizethet egy ADSL kapcsolatra, akkor sem örülhet sokáig, mert előlép a háttérből a naaagy székesfővárosi cég, hogy ne legyen olyan egyszerű az életünk.

De ha már egyszer el akarja szedni a partnercége előfizetőit, akkor legalább tegye úgy, hogy az előfizetőt közben ne nézze hülyének.

Bennünket is sikerült a tvnetnek félretájékoztatnia, egy csomó olyan dolgot hallottunk az ügyfélszolgálatától, ami nem igaz (felszámolás, tvneté a végpont és leszerelik ha nem kötünk velük szerződést). Fel sem merült bennünk, hogy ezek nem igazak (mert ugye egy ekkora cég miért hazudna ilyen pofátlanul egyenesen a leendő előfizetője szemébe) és elkövettük azt a hibát, hogy a Drávanetet nem kérdeztük meg. Meg is kötöttük a tvnetes szerződést, hogy folyamatos legyen az elérés - jut eszembe: a szerződésen megadott e-mail postafiók még mindig nem működik. Ezért használom a Drávaneteset. Mert ott már megoldottak mindent.

Szóval, mivel most 2 db szerződésünk van, ezért az egyiket fel fogom mondani, természetesen a tvnetes lesz az. Remélem ez ügyben is pont olyan készségesen fognak a rendelkezésemre állni a Hotel Pátriában, mint amikor a szerződést aláírtuk. A Drávanetest meg nem azért tartom meg, mert ők az ártatlanok vagy a pécsiek: egyszerűen azért mert eddig még semmi panaszom nem volt velük kapcsolatban és nagyon korrektek.

Az egészből a tanulság annyi, hogy ezek után már szinte egy cég szavának sem lehet hinni és mindenki mégjobban nézzen körül mielőtt hülyének néznék.