Ezt írtam tegnap este 19:12-kor higy priority-val:
Tisztelt Drávanet,
A TVnettől származó információ szerint az ADSL modem (router?) a tvnet tulajdona, amit, ha nem velük szerződök, akkor kijönnek leszerelni, lemondják a Matávnál a telefonszámomhoz tartozó ADSL-t (kikapcsoltatják). Tehát, ha máshoz átszerződök, akkor elölről kell kezdeni a procedúrát az ADSL modem újra felszerelését, a Matávnál a bekapcsoltatást stb. Ez igaz? Ha önöknél maradok, akkor folyamatosan megmarad az internet elérésem (egy-két óra, maximum egy nap kihagyás belefér a tűrésembe), nem fognak szerelőruhás emberek becsengetni, hogy viszik a cuccot, én meg maradok, ahol a part szakad?
Kérem, a legrövidebb időn belül megnyugtatóan válaszoljanak, mert nekem az egyetlen szempontom az internet elérés folyamatos és zavartalan igénybevételének lehetősége. Ha ezért szolgáltatót kell váltanom, akkor nyugodt szívvel megteszem, aztán lehet pereskedni velem is az aláírt két év és a szolgáltatás folyamatos biztosítása és a bizalom vesztés témaköreiben.
Továbbá, tájékoztatom Önöket, hogy a veszteségem minimalizálása érdekében, az e havi előfizetést akkor fogom Önöknek befizetni, ha biztosítottnak látom, hogy a szolgáltatást igénybe is tudom venni.
Üdvözlettel, "Drávanet ADSL előfizető"
Ezt kaptam 19:36-kor:
Tisztelt "Drávanet ADSL előfizető"!
Az Ön otthonában felszerelt ADSL "eszköz" a Matáv Rt. tulajdona, amit a Tvnet Kft. semmilyen jogon nem szerelhet le. A Tvnet Kft-nek bérleti szerződése van a Matávval erre az eszközre, ami után viszont nem kapja meg az előfizetői díjakat, így kénytelen lesz felmondani ezt a szerződést, így a Drávanet Rt-nek lehetősége nyílik, hogy átregisztrálja az eszközt a saját nevére, így minimális üzemidőkiesés várható. Hamarosan körlevélben, illetve a Drávanet weboldalán tájékoztatjuk ügyfeleinket a további fejleményekről.
Köszönjük szíves türelmét, és bizalmát!
Tisztelettel,
Krauter Ferenc
Drávanet Rt.