belepofazok Creative Commons License 2003.06.02 0 0 76
Most nemazér, de szerintem nem normális, aki budapestre vesz 130 méregdrága autót, és felvesz alkalmazottakat taxizni...
Egyáltalán nem csodálkozom azon, hogy csődbe ment, azon csodálkoztam, hogy létrejött. Akkor lett igazán nagy arcom, amikor a taxi4 is megjelent az astráival....

Mint kívülálló, csak azt látom, hogy minden sarkon áll öt taxi, én pedig -habár bp-i szinten elég jól el vagyok eresztve - csak akkor taxizom, ha a főnököm fizeti, vagy ha az életem függ tőle, ennyit a kereslet-kínálatról.

Nem azért, mert rosszak a taxisok meg stb, pusztán a magyar fizetés színvonalhoz (így a sajáthoz is) qrva drága.
2001 és 2002 nyarán főnököm számlájára összetaxiztam kábé 2x 70.000 Ft-ot, mindig vagy taxi2000 vagy főtaxit hívtam, és egy szavam sem lehetett rájuk...

Magyarán a benzin drága, meg az adók a kocsin.