leha Creative Commons License 2003.06.02 0 0 74
mindjárt végigolvasom, csak úgy rámjött az írhatnék ...

szóval kb három, majdnem négy hetet taxisofőrködtem ennél a cégnél ... és ez volt teljes taxisofőri múltam.
tény, hogy nincs "8 órás munka fix fizetésért", mert vicces fizetések vannak és fehér holló jelleggel találkoztam csak olyan emberrel, aki egy hónapban nem 25-28 napot dolgozott ... (napi 10-12 órát)
tény, hogy azok a sofőrök, akik elég jók, megélnek más taxis cégnél is és csak a reszli, meg a kezdők maradnak az est taxinál (meg aki elissza, elfélkarúzza a pénzét folyton és évek alatt sem tud egy saját autót összerakni)
tény, hogy az est taxi képzése komolytalan (bár néhány embernek megerőltetőek a követelmények) és a vezetés ezt is sokallta ...
tény, hogy az est taxi vezetése, úgy egyben, nem ér egy kalap szamócát sem ...
tény, hogy a kezdő és nem kezdő pilóták néha olyanokat bemondtak a csövön, hogy én, mint született vidéki és pár hete taxizó lementem békába ...
tény, hogy a késő kollégát maximum másnap reggelig tiltják le az URH-ról ...
tény, hogy a cég büszke volt arra, hogy egyetlen (legdrágább) tarifával dolgoznak ...

tény, hogy két napnyi nem szolgáltatás után még arról beszéltek, hogy hátha újraindul ...
és amikor én megkérdeztem, hogy jó, de ki lesz az utas, mert a Matáv, Axelero nem fogja az ilyesmit tolerálni, akkor aszonták, hogy nincs gáz, mert a 2000 elvitte az utasokat, tehát címet nem utasítottunk vissza ...

vicc