twk004 Creative Commons License 2003.05.20 0 0 2198
Üdv, Smbdude!

1. A Spcialban más az üléskárpit (nem halszálkás, hanem hosszcsíkos, mellesleg jobban szakad, kevésbé strapabíró!), famintás műszerfala van, kéthangú kürt ("deLuxe-harsona" gyári zsargonban), díszkeret az ajtó ablakkeretein (krómos autókon alumínium, később fekete műanyag), valamint a korábbi krómos deLuxe-okon még extra volt a rádió, a fektethető ülés, és a napi számlálós kilométeróra.

2. A csörgés szegény keveréknél nem öngyulladás, hanem a hengerfalnak verődő dugattyú hangja. A károsságát eldöntheted... De próbáld ki saját keverésű 95-ös keverékkel is, nekem most a Jikovos Standardom abszolút nem csörög (na jó, erőltetett üzemben enyhén igen...), kellemes meglepi.

3. A Jikovból ki tud párologni (főleg meleg motornál!) hőségben a benzin, bele a motorba. Bedúsítja a keveréket, álló helyzetben megszívja magát a gép. Sajnos ez Jikov-jelenség, együtt kell élni vele...

4. 12 éve kuplung nélkül váltogatok, és nem lett semmi baja a váltóimnak. Ha megfelelő tempónál váltasz kuplung nélkül, akkor a szabadonfutás teljesen egyenértékű a kuplungolással, persze csak meleg váltónál! Viszont a kuplungbowden szeret elszakadni, valamint a szerkezet tányérrugója a szegecsek között elrepedni. Én azért váltok kuplung nélkül, hogy ezeket megússzam. Ha szabadon fut, ugyanúgy nincs hajtás, mint kuplungolásnál.

twk004

Előzmény: Smbdude (2194)