laca5 Creative Commons License 2003.05.09 0 0 2041
Sziasztok.
Köszönöm a válaszokat.
Trebitsch! Én is gondoltam rá hogy valahol luftot sziv, de ennek ellentmond hogy (látszólag) a becsordogáló benya buborékmentes. Tegnap megpróbáltam fordulaton és egész kicsivel nőtt csak meg a befolyó mennyiség. Az egész abból indul ki, hogy leállitás után megmérve a benzinszintet kb. jó. De menet közben, hidegen, melegen, elinduláskor, megállás után teljesen kiszámithatatlanul viselkedik, pl hideg motornál ha fékezek (üresben, kinyomott kuplunggal vagy anélkül) elkezd csökkenni a fordulat és leáll félig kihúzott szivató mellett. Ha a fékezés (lassulás) abbamarad, tehát gurul, akkor szépen megjön a fordulat, persze bömböl mert a szivató ki van húzva. Álló autónál fékezve nem történik semmi, nem szervós a fék, úgyhogy köze a fékhez nincs a jelenségnek, inkább a lassuláshoz. Ezért gondolom azt, hogy ilyenkor baj van a benzinszintel, ami fékezéskor előretolul és elfogy a nafta. De ezt nem lehet menet közben ellenőrizni! Télen nagyon nehezen múlik el a jelenség, most tavasszal gyorsan. Hütőviz rendben, egyébként nem látszik hogy befolyásolná.
Ezer helyen fizettem már érte, most már egy ideje magam buherálom. Nem hiszem hogy valaki is találkozott volna ilyen szemétséggel,de ha mégis akkor ne kiméljen.
Lada! Itt van visszafolyó és egy vastag csövön akadálymentesen visszafolyik aminek vissza kell folynia. Ezért is keveslem amit beszippant.
Ez meg túl hosszú lett, elnézést
Előzmény: Trebitsch (2038)