Gaia Creative Commons License 2003.04.28 0 0 804
Az tulzas, hogy Csabo benne van, de tenyleg rengeteget segit. Es sajnos a monitorra mar vegkepp semmi idom nem marad, ami eleg szegyen.

FLI: talaltam egy New_FLI nevu progit (amolyan Boris Vallejo-feleseg). Lehet tudni azokat ki kovette el?

Amiga Mania: annak a turboval van a baja szerintem. Azok viszont egyaltalan nem mukodnek meg. Egyelore fogalmam sincs miert, ahhoz pont a monitort kene majd elobb megbutykolni, hogy lehessen debuggolni a drive CPU-t is (gyanum szerint nem jo az idozites a ket CPU kozott). Van olyan turbo, ami elszall, valami ugy csinal, mintha toltene, egyszoval valtozatos, de egy dologban kozos: nem megy :-) Multkor beletettem egy patch-elo opciot, ami felulirja ROM LOAD rutinjat, hogy ne ugrojon a vektorra beirt cimre, de ha direct loader rutin van, ez sem segit.

Az FF06 es az FF1F kozti osszefugges nem tiszta meg (ugyis mint bad line condition). Ezt a ket regisztert par klasszikus jatek is buheralja scrollozashoz: Xcellor 8, Tom, Thrust, Paperboy, Bounder 2, Legionnaire...

Gyanum szerint, es ez most reszben bubisnak is szol, a bad line condition-t az FF1D es az FF06 allitja be, azaz ha ( FF1D&0x07 == FF06&0x07 ) akkor beindul a DMA, eloszor a szinadatok olvasasaval. Ha ez az elso DMA a frame-en belul, akkor beindul az FF1F novelese is minden uj rasztersorban (mindaddig 7-et tartalmaz), es ha a 0.-ban vagyunk, uj karakteradatokat olvasunk. Igy az FF1F-et felulirva el tudod halasztani az uj karakteradatok olvasasat is.

Na most a fenti gondolatmenettel az a baj, hogy vagy nem jol implementaltam vagy hibas (ott mindenkeppen, hogy igy elvileg egy sorra juthat mindketfajta DMA is, ami nyilvan marhasag) mert azok a regi jatekok sem mennek rendesen, nemhogy egy trukkosebb demo....

Előzmény: MaugliEDC (798)