Gaia Creative Commons License 2003.04.27 0 0 793
SDL: azert alltam le rola, mert iszonyat lassu. Mivel a Yape amugy sem a sebessegerol hires, nem akartam az SDL miatt meg kb. 50%-ot bukni a sebessegen. Akkoriban egy 500-as Celeronon a Windows verzio futott mondjuk max. 90 FPS-sel, az SDL verzio meg 52-vel.... Raadasul aztan valamit valtoztattak az SDL-ben, amitol egyes dolgok mar nem ugy mukodtek, ahogy korabban (bill. shortcutok), es abba is belefaradtam, hogy azt kovessem.

Tobbek szerint nativ X11 modban kene csinalni, es akkor nem lassu, de ehhez mar kevesnek ereztem magam (es az idomet is, hogy megtanuljam).

Az OpenGL is vszleg lassabb lesz pottyet, mint a sima DDraw, de egye fene... A szepsege az, hogy a legtobb kartyahoz alapbol van OpenGL driver Win-re. Persze meg az OpenGL is joval odebb van meg, mert ahhoz szet kell ramolni az osszemaszatolt reszeket (es akkor mar vszleg C++-ra lesz az is atirva).

Ha gondolod, leszedheted mar most az SDL-es verziot innen. A GUI-t mar ahhoz is meg lehetne csinalni (mivel nincs neki).

Szep a Qt meg jo, de nekem az a meta-object-es cucc nem igazan tetszik benne. Egy C++ program az legyen C++, nem legyen benne meg ilyen Trolltech-es akombakom is. Viszont tenyleg megy Win32-on is, szoval OpenGL-lel megspekelve akar idealis is lenne, mar csak a hang maradna pupnak.

Előzmény: edhellon (790)