Dudusch Creative Commons License 2003.04.05 0 0 10
A héten megint nem volt net egy ideig.
Kedden felhivtam Suxxelerot, szokásos duma, hogy szólnak a kábeltévéseknek (akik csak napközben dolgoznak...) szóval legkorábban másnapra lehetett netem - nem azért, mert megszállott vagyok, hanem mert dolgozom itthon.
Természetesen kb. negyedórát zenéltek a fülembe.
Másnap jövök haza, net sehol. Ismét telefon, 10 perc zene, aztán a gyerek mondja, hogy húzzam ki a kábelmodemet félórára. Mondok: oké, akkor fél óra múlva megint zenélhetnek vagy 10 percet a fülembe.
Természetesen nem kelt életre a modem, telefon, zene, aztán egy sokkal empatikusabb veresgyerek, mondá, hogy 72 óra alatt kell elháritaniuk a hibát a szerzödés szerint. Mondom, oké, akkor az elözö naptól ketyek, mert akkor jelentettem be. Mire a gyerek, hogy az nincs regisztrálva.
Hát, ennyit a HelpDeskröl Suxxeleroéknál...

Ja, valamelyik mondta, hogy a többi internetszolgáltatónál nem is volt ingyenes a HelpDesk. Mondtam, hogy ez marhára nem érdekel, a szerzödés szerint az övéké ingyenes volt, amikor megkötöttem.

Uff
Dud