Big Blaster Creative Commons License 2003.03.28 0 0 1761
Hello!

A kipuff hegesztéssel kapcsolatban arra gondoltam, hogy esetleg a hegesztés során olyan gázok szabadultak fel, amelyek hazavágták a lambda szondát. Nem tudom, hogy ilyesmire mennyire érzékeny a szonda.

Van műszer a méréshez, nekem csak analóg, a faternak mindkét fajta. Ez nem akadály.

Eszembe jutott még valami, lehet, hogy már írtam valahol, de most mégegyszer leírom. A múlt héten csináltattam egy motortér mosást. Nem tapasztaltam utána semmi rendellenességet. Egyből indult a járgány és utána pár nap alatt mentem még vagy 100 km-t minden gond nélkül. Viszont vasárnap azt vettem észre, hogy az óra elállítódott és a rádió is elfelejtette a beprogramozott adókat. Ez arra utal, hogy megszünt valamennyi időre a feszkó, hasonló módon mint ha kivettem volna az aksit. Lehet, hogy a mosás során történt ez, amikor össze-vissza vizeztek mindent a motortérben, de akkor nem tűnt fel. Csak azért ítram le mind ezt, mert esetleg valami köze lehet ahhoz, hogy elszaródott valami a járgányban. Neked mi a véleményed?

Valahol olvastam olyat, hogy esetleg érdemes lehet kivenni 1-2 órára az aksit, hogy a kompjuterből törlődjenek olyan téves adatok, amiknek nem kellene ott lenni. Ebben van valami, vagy teljesen hülyeség?

Előzmény: Trebitsch (1755)