Big Blaster
2003.03.28
|
|
0 0
1739
|
Bekopizom azt a részt, amit tegnap nem volt kedvem:
"Vettem a bátorságot és elvégeztem a kísérletet. Széthúztam azt a gumicső darabot, ami az alapjárati szabályzót köti össze a motorral. A csőcsonk végét elzártam úgy, hogy csak egy kis rés maradjon és szóltam a páromnak, hogy indítsa be a motort. Nem történt semmi durva dolog. A fordulatszám nagyobb volt mint amennyinek lenni-e kell, de szépen be lehetett állítani a rés méretének változtatásával az előírt értékre. Így nem volt semmi fordulatszám ingadozás, amiből arra következtetek, hogy vagy a szabályzó motor a rossz vagy a vezérlésében van valami gond. Az a probléma, hogy egy ilyen bonyolult szabályzó rendszer esetében ahol minden mindennel összefügg nehéz megmondani, hogy mi okozza ténylegesen a problémát. Azt láttam, hogy amikor változtattam a rés méretével a fordulatszámot, akkor a szabályzó motor próbált volna korrigálni és változtatta a szelep állását. Sajnos nem néztem meg, hogy közvetlenül indítás után, amikor legnagyobb szokott lenni a lengés, mit csinál a szabályzó. Ha ebben az esetben, amikor be van állítva manuálisan egy fix fordulatszám a szabályzó motor mégis periódikusan változtatná a szelep állását, akkor tuti, hogy valami nem Ok a vezérlésben. Ezt még holnap megnézem." |
Előzmény: Zoldalma (1735)
|
|