dyzs Creative Commons License 1998.06.16 0 0 1
Jack!

Jó téma. Röviden: mélységesen elítélem. (Jó az ilyet előre tisztázni). Ellenérveim:

1. Megrontja az emberi kapcsolatokat. Aki belép egy ilyen körbe, nem azért fog felhívni, mert szeretne veled talákozni, hanem azért hogy hasznot húzhasson belőled
2. Nincs semmilyen kontroll alatt. A szűk körben megtartott előadásokon azt mond az eladó amit akar. Akár hazudhat is, senki nem fogja ellenőrizni. A többi reklámot leglább mindenki látja, ezért ha valaki nyilvánvalóan hazudik, azt a konkurrensei beperlik.
3. Nagyon becsapják az embereket azzal, milyen gazdag lehet valaki. Ez csak a piramis csúcsán levő emberekre igaz,a hova most már szinte lehetetlen eljutni, vagy legalábbis semmivel több esély nincs rá mint mondjuk kemény munkával bármilyen vállalkozásban összeszedni néhány milliót.
4. Azt állítják, hogy a termékek jóval olcsóbbak, mert nem kell a reklámra és a terjesztésre költeni. Ez lehet, hogy néhány esetben igaz, de sokszor nem. Példa: az egyik ilyen cég által forgalmazott "univerzális" mosogatószert úgy állítják be, hogy ugyan drágább, de ötszörösre lehet higítani, és akkor már olcsóbb. A valóságban azonban higítva ötször annyi is kell belőle mint egy normál mosogatószerből

Nem folytatom mert már így is túl hosszú.