rally forever Creative Commons License 2003.02.14 0 0 348
Üdv.
De jól bemelegedtünk.Hál'Istennek.
48-as téma:Én az Erzsébeti és a Csepeli részén használom,máramikor hajlandó vagyok leszállni az 59-esről :)))(Nem ismeröseknek:az 59-esen 412-esek vannak)Tulajdonképpen semmi gondom nem volt még 48assal.Időbe jön,a kinézet elmegy(na nem mindegyiken!!)és valóban ezen van a legtöbb ráncajtós---meg a 138ason---,de találkoztam már a Gyors 23-asról jólismert Ik.280M-el is:)))))))
(M=modernizált,az UV villamosok után szabadon:))
Érdekességképpen,ma Délután egymás után 2 megállóban is láttam beteg 280-as ugyanazzal a hibával(valószínűleg),ugyanis minda2 a mellső futóművön "ült"--ha nem a földön--.Mi lehetett a problem?(Defekt kizárva,azt azért megnéztem!!)Ja és annyi köze van a dologhoz,hogy az egyik 48as volt.
Aztán...
Kinek van képe PEST 2 legjobb járatáról a 19-es ről és az 59 esről?Akinek van ,ne tartsa magában!
itt nálunk a 19esen a régebbi szériás bolygóajtós 260-ast(a vékonyabbik ajtóst)újitottak fel.Jól (Jobban) néz ki így.Olyan kívűlről mint aki a gyárból gurult ki.A belső felujításnál meg elszált az agya mindenkinek!!! lefestettek minden létező és fogható dolgot!!
Elég ramatyul néznek ki a jelzőszekrények!
aztán..
Poén:
ma láttam a 66oson (Ik.280)az első ajtónál a kapaszkodón lévő leszállásjelző nem piros,meg zöld volt,hanem fekete és az volt ráírva,hogy START.Nagyot röhögtem.Alig mertem megnyomni,nehogymá'asziggye a sofőr,hogya megállóban nem megállni,hanem startolni kell :)))
Hát így röviden ennyi.
A mai képek,meg ami még kimaradt majd jönnek .
csumi